Danas je najtragičniji datum srpskog vazduhoplovstva u modernoj istoriji: Beba nije spašena!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Sreten
Pilot je taj koji donosi ultimativnu odluku da li je bezbedno sleteti ili ne. Posada nije imala obuku za komunikaciju sa civilnim ATC. Helikopter nije bio opremljen za operacije u takvim vremenskim uslovima, za razliku od sadasnjih H145 na primer. Prica nije kompletna bez ove tri cinjenice.
Сава
Велика Трагедија која је потресла Србију, оно што остаје до сада не разјашњено одговорност Министра који је заменио функцију и наставио да ради свој посао као да се ништа није догодило…
mrki
Slava Omeru i njegovim drugovima. Mora biti sudjeno tadasnjem ministru ovo ne zastareva.