Svi letovi sa beogradskog aerodroma kasne, neki i do četiri sata: Očekuje se kaskadni efekat na saobraćaj

Posledično danas može doći do određenog pomeranja vremena polaska pojedinih letova Air Serbia iz Beograda, kao i faznih pomeranja vremena polaska pojedinih povratnih letova ka Beogradu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • D. Lukić

    09. januar 2024 | 17:02

    Očigledno je, da koncesionar Aerodroma Beograd; Vinci Airports nije u stanju da u saglasnosti sa dnevnim redom letenja izvrši prskanje aviona protiv zaleđivanja pre poletanja. Naime, izgleda da na aerodromu trenutno radi samo jedna platforma za prskanje aviona pre poletanja koja ima maksimalni kapacitet od 10 aviona na sat. Zašto još nije u funkciji i nova platforma koja bi taj kapacitet prskanja aviona pre poletanja povećala na 16 aviona na sat je pitanje za milion dolara. Inače, ni kapacitet od maksimum 16 aviona na sat ne bi bio dovoljan, jer je po današnjem; 09.01.2024., redu letenja u periodu 06:45 – 07:45 planirano čak 19 poletanja. Zato nije ni čudo, da je avion Štokholm poleteo sa kašnjenjem od 4h55', za Frankfurt sa kašnjenjem od 3h30', za Milano 3h28', za Zagreb 3h09', a za Njujork sa kašnjenjem od 2h11', itd. Sada se postavlja pitanje, da li je u koncesijskom ugovoru predviđeno, da koncesionar; Vinci Airports plaća aviokompanijama penale za slučaj kašnjenja koja su očigledno prouzrokovana njegovom krivicom, kao što je to ovde slučaj. Imajući u vidu, ko je sa Vinci Airports pregovarao, dogovorio i potpisao koncesijski ugovor, skoro sam siguran da u ugovoru toga nema.