Svi letovi sa beogradskog aerodroma kasne, neki i do četiri sata: Očekuje se kaskadni efekat na saobraćaj

Posledično danas može doći do određenog pomeranja vremena polaska pojedinih letova Air Serbia iz Beograda, kao i faznih pomeranja vremena polaska pojedinih povratnih letova ka Beogradu

Komentari

  • D. Lukić

    9. januar 2024. | 17:02

    Očigledno je, da koncesionar Aerodroma Beograd; Vinci Airports nije u stanju da u saglasnosti sa dnevnim redom letenja izvrši prskanje aviona protiv zaleđivanja pre poletanja. Naime, izgleda da na aerodromu trenutno radi samo jedna platforma za prskanje aviona pre poletanja koja ima maksimalni kapacitet od 10 aviona na sat. Zašto još nije u funkciji i nova platforma koja bi taj kapacitet prskanja aviona pre poletanja povećala na 16 aviona na sat je pitanje za milion dolara. Inače, ni kapacitet od maksimum 16 aviona na sat ne bi bio dovoljan, jer je po današnjem; 09.01.2024., redu letenja u periodu 06:45 – 07:45 planirano čak 19 poletanja. Zato nije ni čudo, da je avion Štokholm poleteo sa kašnjenjem od 4h55', za Frankfurt sa kašnjenjem od 3h30', za Milano 3h28', za Zagreb 3h09', a za Njujork sa kašnjenjem od 2h11', itd. Sada se postavlja pitanje, da li je u koncesijskom ugovoru predviđeno, da koncesionar; Vinci Airports plaća aviokompanijama penale za slučaj kašnjenja koja su očigledno prouzrokovana njegovom krivicom, kao što je to ovde slučaj. Imajući u vidu, ko je sa Vinci Airports pregovarao, dogovorio i potpisao koncesijski ugovor, skoro sam siguran da u ugovoru toga nema.