Menzies Aviation naredni utorak preuzima zemaljsko opsluživanje aviona na aerodromu Beograd

Vreme čitanja: oko 1 min.

Sky Partner obavlja zemaljsko opsluživanje za Wizz Air i Lufthansu, a Goldair Handling je sklopio ugovor sa poljskom kompanijom LOT

Shutterstock/Jaromir Chalabala

Belgrade Airport, odnosno francuska kompanija Vinci koja upravlja aerodromom Nikola Tesla Beograd (BEG) prestaće da obavlja zemaljsko opsluživanje aviona koji saobraćaju sa najvećeg srpskog aerodroma.

Iz beogradskog aerodroma za Aero.rs je potvrđeno je da će Menzies Aviation preuzeti usluge opsluživanja u utorak 27. februara.

Sindikat zemaljskog osoblja beogradskog aerodrom je izrazio svoje nezadovoljstvo najnovijim dešavanjima, napominjući da aerodrom planira da prebaci svo zemaljsko osoblje u Menzies pod manje povoljnim ugovorima. Prema sindikatu, Belgrade Airport planira da u potpunosti ukine svoju delatnost opsluživanja i te operacije prepusti drugim kompanijama, navodi portal Ex-Yu Aviation

Podsetimo, Air Serbia (JU) je početkom oktobra prošle godine potpisala ugovor sa škotskom kompanijom kojim je predviđeno da njeni lokalni timovi opsluže više od 22.000 rotacija (poletanja i sletanja) u prvoj godini rada na najvećem i najprometnijem aerodromu u Srbiji. O detaljima ovog ugovora mogli ste čitati u tekstu koji je objavio portal Aero.rs.

Saobraćaj koji obavlja Air Serbia, odnosno njegov hendlingčini oko 70% zemaljskog opsluživanja beogradskog aerodroma.

Na aerodromu Nikola Tesla usluge handiga obavlja i SKY Partner, koji opslužuje letove Wizz Air, Lufthansa, Aurstrian Airlines, Swiss, Air cairo, Norwegian, Fly Dubai, Prince Aviation, NetJets i mnoge specijalizovane letove. Goldair Handling obavlja zemaljsko opsluživanje vazduhoplova kompanije LOT Polish Airlines kao i rumunskog TAROM, dok se Air Pink bavio do sada uglavnom opluživanjem generalne avijacije

(Aero.rs)