DCV: Nezadovoljni putnici u avio-saobraćaju mogu lakše da podnesu žalbu
8
0
Vreme čitanja: oko 1 min.
Nadležni žele da omoguće korisnicima da u svega par koraka upute potencijalne pritužbe
Shutterstock
Građani nezadovoljni radom operatera vazduhoplova, kao i operatera aerodroma, ubuduće će moći da podnesu reklamacije putem web-formulara dostupnog na adresi www.cad.gov.rs (odeljak Prava putnika).
Na ovaj način, Direktorat civilnog vazduhoplovstva želi da omogući korisnicima da u svega par koraka upute potencijalne žalbe.
Preporučujemo
Unuk pilota koji je bacio atomsku bombu na Hirošimu bombardovao je Srbiju 1999. godine
Švedski Flightradar24 procenjen na 500 miliona dolara nakon prodaje dela vlasništva
Nova, automatizovana forma podrazumeva da s radom prestaje sistem podnošenja reklamacija putem elektronske pošte reklamacijeputnika@cad.gov.rs
Ukoliko imate bilo kakvu pritužbu možete se prijaviti na stranici https://cad.gov.rs/strana/25691/.
(Aero.rs)