Croatia Airlines: Borba sa sezonalnošću turističke industrije
Konkurencija je dobrodošla, pod uslovom da se odvija pod jednakim finansijskim i operativnim uslovima, smatra Jasmin Bajić
Sezonalnost avio-saobraćaja predstavlja ključni izazov za Croatia Airlines (OU), smatra generalni direktor, Jasmin Bajić.
Bajić tvrdi da se kompanija aktivno angažuje u pronalaženju rešenja za ovaj problem i veruje se da će se rešenje postići u narednih pet do deset godina.
U razgovoru za časopis Air Transport World, Bajić je istakao važnost saradnje sa relevantnim akterima u turističkom sektoru kako bi se ostvarila vizija održivog turizma tokom cele godine, prenosi Ex-Yu Aviation
Kada je reč o konkurenciji na tržištu, generalni direktor je naglasio da je konkurencija dobrodošla, pod uslovom da se odvija pod jednakim finansijskim i operativnim uslovima.
Ipak, Croatia Airlines posluje tokom cele godine, čime se omogućava kontinuirana dostupnost aerodroma za domaće putnike.
Hrvatska se smatra jednim od najsezonalnijih tržišta u Evropi. U cilju povećanja konkurentnosti tokom letnjih meseci, ali i održivosti tokom zimske sezone, Croatia Airlines očekuje dolazak novih aviona Airbus A220.
(Ex-Yu Aviation / Aero.rs)