Croatia Airlines: Borba sa sezonalnošću turističke industrije

Vreme čitanja: oko 1 min.

Konkurencija je dobrodošla, pod uslovom da se odvija pod jednakim finansijskim i operativnim uslovima, smatra Jasmin Bajić

Salinger Igor

Sezonalnost avio-saobraćaja predstavlja ključni izazov za Croatia Airlines (OU), smatra generalni direktor, Jasmin Bajić.

Bajić tvrdi da se kompanija aktivno angažuje u pronalaženju rešenja za ovaj problem i veruje se da će se rešenje postići u narednih pet do deset godina.

U razgovoru za časopis Air Transport World, Bajić je istakao važnost saradnje sa relevantnim akterima u turističkom sektoru kako bi se ostvarila vizija održivog turizma tokom cele godine, prenosi Ex-Yu Aviation

Kada je reč o konkurenciji na tržištu, generalni direktor je naglasio da je konkurencija dobrodošla, pod uslovom da se odvija pod jednakim finansijskim i operativnim uslovima.

Salinger Igor
Hrvatsko avio-tržište karakteriše izražena sezonalnost, sa visokom konkurencijom tokom letnjih meseci, dok je prisustvo konkurencije minimalno tokom zimske sezone.

Ipak, Croatia Airlines posluje tokom cele godine, čime se omogućava kontinuirana dostupnost aerodroma za domaće putnike.

Hrvatska se smatra jednim od najsezonalnijih tržišta u Evropi. U cilju povećanja konkurentnosti tokom letnjih meseci, ali i održivosti tokom zimske sezone, Croatia Airlines očekuje dolazak novih aviona Airbus A220.

(Ex-Yu Aviation / Aero.rs)