Cyprus Airways odustaje od dodatnih aviona Airbus A220: Problem Pratt & Whitney GTF motori

Vreme čitanja: oko 1 min.

Cyprus Airways trenutno koristi dva Airbusa A220 iznajmljena od Air Lease Corporation od kojih je samo jedan operativan. Ove i sledeće godine očekuje se dolazak još četiri aviona istog tipa

Foto: Shutterstock

Cyprus Airways izmenio je dugoročne planove za modernizaciju i proširenje flote usled problema sa motorima Airbusa A220. Prevoznik sa Kipra je odustao od nabavke dodatnih letelica, a za sve je navodno kriv Pratt & Whitney odnosno problematični GTF agregati.

Generalni direktor Cyprus Airways Tasos Michael izjavio je za Aviation Week da je avio-kompanija odustala od nabavke dodatnih aviona Airbus A220. Nakon dolaska već nabavljenih aviona, Cyprus Airways neće nastaviti sa kupovinom novih aviona kako je to ranije bilo planirano zbog problema sa Pratt & Whitney motora.

"Da nije bilo problema sa Pratt & Whitney motorima, ove godine bi bili profitabilni", izjavio je prvi čovek kiparske avio-kompanije.

Cyprus Airways je jedna od mnogobrojnih avio-kompanija koje imaju probleme sa Pratt & Whitney GTF motorima koje pored  Airbusa A220 koriste i avioni A320neo. Zbog vanrednih pregleda i hitne zamene delova motora, veliki broj aviona koji koriste GTF agregate je ostao prizemljen i neoperativan tokom vrhunca letnje sezone.

Foto: Shutterstock/GingChen

Cyprus Airways trenutno koristi dva Airbusa A220 iznajmljena od Air Lease Corporation od kojih je samo jedan operativan. Još dve iznajmljene letelice treba da budu isporučene ove godine dok će sledeće dve biti dostavljene u 2025. godini, prenosi ch-aviation.

Kiparska avio-kompanija nameravala je da sa Airbusom zaključi ugovor o kupovini šest A220 kako bi povećala flotu ovih modernih aviona. Međutim, sudeći po rečima direktora, tako nešto se za sada neće dogoditi.

(Aero.rs)