≫
Aero.rs EKSKLUZIVA: Poleteo prvi Boeing 767 konvertovan u Srbiji
≫
Zavrsena prva konverzija širokotrupnog putničkog aviona Boeing 767-300 u teretnu verziju u AviaPrime Jat Tehnici
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mr
767 su totalno ne ekonomicni modeli. Sve vece kompanije ih se resavaju jer troskovi goriva su enormni za prevoz putnika. Za prevoz tereta mozda ima neka racunica, ali male su margine.
Lesli
Ili u prevodu na srpski, počupali sedišta, poskidali tapacirunge i tepihe i od putničkog Punta, napravili Punto-van.