767 su totalno ne ekonomicni modeli. Sve vece kompanije ih se resavaju jer troskovi goriva su enormni za prevoz putnika. Za prevoz tereta mozda ima neka racunica, ali male su margine.
Konverzija jednog Boeing 767-300 kosta 14.8 miliona dolara. Ako je stvarno samo cupanje sedista daj da to ja i ekipa uradiml na nekoj livadi kad krene lepo vreme
Mr
767 su totalno ne ekonomicni modeli. Sve vece kompanije ih se resavaju jer troskovi goriva su enormni za prevoz putnika. Za prevoz tereta mozda ima neka racunica, ali male su margine.
Podelite komentar
Lesli
Ili u prevodu na srpski, počupali sedišta, poskidali tapacirunge i tepihe i od putničkog Punta, napravili Punto-van.
Podelite komentar
Bork
@Lesli
Nemoj se blamirti ili to pises namerno. Poduci se pa komentarisi
Podelite komentar
Sveskolistac
@Lesli
Zasto se blamira? Sustinski je upravu! Razlika je samo u 5 ili 6 hiljada procedura u toku prepravke. 🙂
Podelite komentar
Brad
@Lesli
Konverzija jednog Boeing 767-300 kosta 14.8 miliona dolara. Ako je stvarno samo cupanje sedista daj da to ja i ekipa uradiml na nekoj livadi kad krene lepo vreme
Podelite komentar