≫ 

Aero.rs EKSKLUZIVA: Poleteo prvi Boeing 767 konvertovan u Srbiji

 ≫ 

Zavrsena prva konverzija širokotrupnog putničkog aviona Boeing 767-300 u teretnu verziju u AviaPrime Jat Tehnici

Komentari

  • Mr

    10. avgust 2023. | 06:15

    767 su totalno ne ekonomicni modeli. Sve vece kompanije ih se resavaju jer troskovi goriva su enormni za prevoz putnika. Za prevoz tereta mozda ima neka racunica, ali male su margine.

  • Lesli

    4. avgust 2023. | 16:29

    Ili u prevodu na srpski, počupali sedišta, poskidali tapacirunge i tepihe i od putničkog Punta, napravili Punto-van.

    • 4. avgust 2023. | 18:04

      Bork

      @Lesli

      Nemoj se blamirti ili to pises namerno. Poduci se pa komentarisi

    • 4. avgust 2023. | 20:01

      Sveskolistac

      @Lesli

      Zasto se blamira? Sustinski je upravu! Razlika je samo u 5 ili 6 hiljada procedura u toku prepravke. 🙂

    • 5. avgust 2023. | 17:42

      Brad

      @Lesli

      Konverzija jednog Boeing 767-300 kosta 14.8 miliona dolara. Ako je stvarno samo cupanje sedista daj da to ja i ekipa uradiml na nekoj livadi kad krene lepo vreme