ATR 72 doleteo do Podgorice, pa se vratio za Beograd: Koji je razlog povratka na polazni aerodrom

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Shandor
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boris

    13. decembar 2023 | 11:40

    Juče,12.decembra, tim ATRom smo BEG-TIV letjeli. Radi ko sat. Nikakvi čudni zvuci. Nego u momentu kad je pilot,prekinuo sletanje na PG, sigurno je dao full throttle na oba motora i digao nos ka gore. A tada moraju i Tomos motori da zavrište a ne Pratt& Whitney....

  • Shandor

    12. decembar 2023 | 15:55

    Cus, moze to ! Dok je postojala ona cg avio kompanija, striko i ujne leteli bez karte, poletanje i sletanje sedeli na podu, gore nego kod kauboja, ono nema ni u albaniji, mada im mentalitet isti. Mozda milojicinigorci svi otisli na pauzu, pa nije bilo nikoga na tornju?

  • Uroš

    11. decembar 2023 | 16:09

    Svaka vam čast na ovako detaljnom i direktnom pisanju. Sa činjenicama ste baš sve objasnili. Juče sam baš leteo iz Malmea za Beograd i našli smo se u sličnoj situaciji gde nije bilo dozvoljeno direktno sletanje na beogradski aerodrom nego je avion kružio nekih 20ak minuta. Data nam je i informacija da će se sletanje možda i obaviti na nekom drugom aerodromu. Dosta putnika nije imalo razumevanje jer na žalost ne kapiraju da avion nije automobil kojim se lako upravlja. Svaka čast i hbala Wizzovoj posadi na profesionalnosti i što su nas sigurno dovezli do odredišta. I hvala vama još jednom na ovako informativnom članku. Pozdrav :)