Juče,12.decembra, tim ATRom smo BEG-TIV letjeli. Radi ko sat. Nikakvi čudni zvuci. Nego u momentu kad je pilot,prekinuo sletanje na PG, sigurno je dao full throttle na oba motora i digao nos ka gore. A tada moraju i Tomos motori da zavrište a ne Pratt& Whitney....
Cus, moze to ! Dok je postojala ona cg avio kompanija, striko i ujne leteli bez karte, poletanje i sletanje sedeli na podu, gore nego kod kauboja, ono nema ni u albaniji, mada im mentalitet isti. Mozda milojicinigorci svi otisli na pauzu, pa nije bilo nikoga na tornju?
Svaka vam čast na ovako detaljnom i direktnom pisanju. Sa činjenicama ste baš sve objasnili. Juče sam baš leteo iz Malmea za Beograd i našli smo se u sličnoj situaciji gde nije bilo dozvoljeno direktno sletanje na beogradski aerodrom nego je avion kružio nekih 20ak minuta. Data nam je i informacija da će se sletanje možda i obaviti na nekom drugom aerodromu. Dosta putnika nije imalo razumevanje jer na žalost ne kapiraju da avion nije automobil kojim se lako upravlja. Svaka čast i hbala Wizzovoj posadi na profesionalnosti i što su nas sigurno dovezli do odredišta. I hvala vama još jednom na ovako informativnom članku. Pozdrav :)
Bravo za pilote, bezbednost putnika je prioritet sa kojim nema improvizovanja i kompromisa, a to bi i oni koji sedaju uvavipn trebali i morali da znaju i cene. Jos jednom, bravo za profesionalizam pilota!
Odlicno . Svaka cast pilotu . Sve po proceduri. Bolje je sto puta vratiti se na drugi aerodrom i sletjeti , nego pokusati mimo propisa sletjeti , pa u tome ne uspjeti. Gledam cesto emisije o avioonskim nezgodama na NG . I znam da je u ovom slucaju kapetan postupio pravilno .
Boris
Juče,12.decembra, tim ATRom smo BEG-TIV letjeli. Radi ko sat. Nikakvi čudni zvuci. Nego u momentu kad je pilot,prekinuo sletanje na PG, sigurno je dao full throttle na oba motora i digao nos ka gore. A tada moraju i Tomos motori da zavrište a ne Pratt& Whitney....
Podelite komentar
Shandor
Cus, moze to ! Dok je postojala ona cg avio kompanija, striko i ujne leteli bez karte, poletanje i sletanje sedeli na podu, gore nego kod kauboja, ono nema ni u albaniji, mada im mentalitet isti. Mozda milojicinigorci svi otisli na pauzu, pa nije bilo nikoga na tornju?
Podelite komentar
Uroš
Svaka vam čast na ovako detaljnom i direktnom pisanju. Sa činjenicama ste baš sve objasnili. Juče sam baš leteo iz Malmea za Beograd i našli smo se u sličnoj situaciji gde nije bilo dozvoljeno direktno sletanje na beogradski aerodrom nego je avion kružio nekih 20ak minuta. Data nam je i informacija da će se sletanje možda i obaviti na nekom drugom aerodromu. Dosta putnika nije imalo razumevanje jer na žalost ne kapiraju da avion nije automobil kojim se lako upravlja. Svaka čast i hbala Wizzovoj posadi na profesionalnosti i što su nas sigurno dovezli do odredišta. I hvala vama još jednom na ovako informativnom članku. Pozdrav :)
Podelite komentar
Nesa
Bravo za pilote, bezbednost putnika je prioritet sa kojim nema improvizovanja i kompromisa, a to bi i oni koji sedaju uvavipn trebali i morali da znaju i cene. Jos jednom, bravo za profesionalizam pilota!
Podelite komentar
Nada
Ma veliko BRAVOOO
Podelite komentar
Vlada
Aaa ovi danski piloti se useru u gace cim po pdne noc
Podelite komentar
Vesna
Predlazem da iznajme jos jednog ATR ...
Podelite komentar
Bajo
@Vesna
Odlicno . Svaka cast pilotu . Sve po proceduri. Bolje je sto puta vratiti se na drugi aerodrom i sletjeti , nego pokusati mimo propisa sletjeti , pa u tome ne uspjeti. Gledam cesto emisije o avioonskim nezgodama na NG . I znam da je u ovom slucaju kapetan postupio pravilno .
Podelite komentar
slaven
@Vesna
Postovani U ovom slucaju nije problem do aviona ili posade, vec kao sto je i navedeno u tekstu - opremljenosti samog aerodroma.
Podelite komentar
Boka
Bravo, cestitam na korektnom i profesionalnom objasnjenju.
Podelite komentar
Mića sremac
Fenomenalan članak, svaka čast.
Podelite komentar
Gile
Upravo tako, najveci problem osim smanjene vidljivosti,predstavlja jak bocni vetar pk pisti.
Podelite komentar