ATR 72 doleteo do Podgorice, pa se vratio za Beograd: Koji je razlog povratka na polazni aerodrom

"Motori su zvučali drugačije, a putnici su drhtali od straha i opraštali se porukama od svojih najmilijih dok je avion kružio u mrklom mraku iznad Skadarskog jezera..." verovatno biste pročitali u većini medija koji žele da budu čitani po svaku cenu. Aero.rs će pokušati da objasni šta se stvarno dogodilo i zašto se avion Air Serbia vratio u Beograd.

Komentari

  • Boris

    13. decembar 2023. | 11:40

    Juče,12.decembra, tim ATRom smo BEG-TIV letjeli. Radi ko sat. Nikakvi čudni zvuci. Nego u momentu kad je pilot,prekinuo sletanje na PG, sigurno je dao full throttle na oba motora i digao nos ka gore. A tada moraju i Tomos motori da zavrište a ne Pratt& Whitney....

  • Shandor

    12. decembar 2023. | 15:55

    Cus, moze to ! Dok je postojala ona cg avio kompanija, striko i ujne leteli bez karte, poletanje i sletanje sedeli na podu, gore nego kod kauboja, ono nema ni u albaniji, mada im mentalitet isti. Mozda milojicinigorci svi otisli na pauzu, pa nije bilo nikoga na tornju?

  • Uroš

    11. decembar 2023. | 16:09

    Svaka vam čast na ovako detaljnom i direktnom pisanju. Sa činjenicama ste baš sve objasnili. Juče sam baš leteo iz Malmea za Beograd i našli smo se u sličnoj situaciji gde nije bilo dozvoljeno direktno sletanje na beogradski aerodrom nego je avion kružio nekih 20ak minuta. Data nam je i informacija da će se sletanje možda i obaviti na nekom drugom aerodromu. Dosta putnika nije imalo razumevanje jer na žalost ne kapiraju da avion nije automobil kojim se lako upravlja. Svaka čast i hbala Wizzovoj posadi na profesionalnosti i što su nas sigurno dovezli do odredišta. I hvala vama još jednom na ovako informativnom članku. Pozdrav :)

  • Nesa

    11. decembar 2023. | 15:19

    Bravo za pilote, bezbednost putnika je prioritet sa kojim nema improvizovanja i kompromisa, a to bi i oni koji sedaju uvavipn trebali i morali da znaju i cene. Jos jednom, bravo za profesionalizam pilota!

  • Nada

    11. decembar 2023. | 14:58

    Ma veliko BRAVOOO

  • Vlada

    11. decembar 2023. | 13:02

    Aaa ovi danski piloti se useru u gace cim po pdne noc

  • Vesna

    11. decembar 2023. | 12:08

    Predlazem da iznajme jos jednog ATR ...

    • 11. decembar 2023. | 13:12

      Bajo

      @Vesna

      Odlicno . Svaka cast pilotu . Sve po proceduri. Bolje je sto puta vratiti se na drugi aerodrom i sletjeti , nego pokusati mimo propisa sletjeti , pa u tome ne uspjeti. Gledam cesto emisije o avioonskim nezgodama na NG . I znam da je u ovom slucaju kapetan postupio pravilno .

    • 11. decembar 2023. | 13:36

      slaven

      @Vesna

      Postovani U ovom slucaju nije problem do aviona ili posade, vec kao sto je i navedeno u tekstu - opremljenosti samog aerodroma.

  • Boka

    11. decembar 2023. | 11:40

    Bravo, cestitam na korektnom i profesionalnom objasnjenju.

  • Mića sremac

    11. decembar 2023. | 09:58

    Fenomenalan članak, svaka čast.

  • Gile

    11. decembar 2023. | 09:23

    Upravo tako, najveci problem osim smanjene vidljivosti,predstavlja jak bocni vetar pk pisti.