Vreme čitanja: oko 2 min.
Putnici sede i jedu na betonu oko aviona, svađe u kabini, udarac za pilota: PR katastrofa IndiGo
Vreme čitanja: oko 2 min.
U trenutku kada aerodrom Delhi beleži rekordna kašnjenja IndiGo ažurira svoj internet sajt zbog čega određene usluge avio-kompanije trenutno nisu dostupne
Indijska javnost je blago rečeno revoltirana i besna zbog načina na koji se ovaj prevoznik odnosio prema putnicima u - iz PR i customer service aspekta kriznoj situaciji
Višednevni poremećaji u normalnom funkcionisanju avio-saobraćaja u Delhiju eskalirali su u nedelju 14. januara kada je jedan od putnika udario pilota zbog kašnjenja od deset sati i tretmana ostalih putnika. Mada su retki oni koji su podržali fizičko nasilje, javnost u Indiji se ovih dana pita kako je uopšte došlo do kašnjenja od čak pola dana i zbog čega avio-kompanija tako tretira putnike.
Na društvenim mrežama postali su viralni video snimci i fotografije onoga što je opisano kao "drzak tretman zaposlenih avio-kompanije IndiGo".
Sve je počelo sa snimkom kako jedan revoltirani putnik udara pilota dok se po ko zna koji put izvinjava zbog kašnjenja.
Zatjim su usledila video i foto svedočanstvima navodnog uskraćivanja prava putnicima na hotelski smeštaj u slučaju dugačkih kašnjenja do ostavljanja putnika da sede oko aviona na betonu na platformi aerodroma korisnička služba IndiGo će ovih dana imati pune ruke posla.
🔵None of the women empowerment BS frm #Indigo made women pilots fly @IndiGo6Ein bad weather.घंटा 🔔🔔🔔🔸Smashing Patriarchy 30,000 feet above didn't help.🔸Future Is Female didn't work.🔸Most Women Pilots Didn't Work.Stop using women #Indigoairlines#FeminismIsCancer pic.twitter.com/vkGJPd5mTS— U day (@quit_hypocrisy) January 16, 2024
So this is happening after @IndiGo6E 2195 landed to Mumbai after 12 hours delay. No crew is available to fly the passengers back to Delhi.There are without food &water and dead tired and this unruly behaviour of #Indigo is the worst.Hope @DGCAIndia @JM_Scindia takes some action. pic.twitter.com/OPmQDQCKgf— Supreme Leader (@tHeMantal) January 14, 2024
passengers of IndiGo Goa-Delhi who after 12 hours delayed flight got diverted to Mumbai having dinner just next to indigo plane pic.twitter.com/jGL3N82LNS— JΛYΣƧΉ (@baldwhiner) January 15, 2024
Ili ipak neće: trenutku kada aerodrom Delhi beleži rekordna kašnjenja IndiGo ažurira svoj veb sajt zbog čega određene usluge avio-kompanije trenutno nisu dostupne.
Među uslugama koje trenutno nije moguće dobiti je i kontakt centar te će frustrirani putnici ipak morat da sačekaju pre nego što ulože žalbu. To jest ako ne uzmu stvar u svije ruke kako su mnogi već i učinili
Dok čeka da sajt IndiGo ponovo postane u potpunosti funkcionalan, deo javnosti je svoje nezadovoljstvo i frustraciju pretočio u mnogo zabavniji format. Društvene mreže trenutno su preplavljene mimovima (meme) o niskotarifnoj avio-kompaniji, a sigurni smo da isti ne utiču dobro na imidž IndiGo.
Me after buying an Akasa ticket after 3 Indigo flight cancellations 🥲 pic.twitter.com/jmL9dAwHDG— Gurpriya (@GurpriyaSidhu) January 16, 2024
When Indigo is the only flight available. pic.twitter.com/uy3hrxwCrk— Manas Singh (@menacesingh) January 16, 2024
Scenes right now.#Indigo | #IndigoAirlines pic.twitter.com/JNkWshagWp— Rajabets 🇮🇳👑 (@smileagainraja) January 16, 2024
Pomalo ironičano, u opisu X (nekadašnji Twitter) avio-kompanije navedeno Always affordable, on-time and hassle-free, što u prevodu znači uvek priuštivi, na vreme i bez problema.
Hoće li prevoznik zadržati ovaj opis profila za sada nije poznato, ali on i nekoliko dana posle neprijatnih scena i dalje stoji na ovoj drustvenoj mrezi
(Aero.rs)
Video: British Airways u Beogradu posle trinaest godina
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.