• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Putnici sede i jedu na betonu oko aviona, svađe u kabini, udarac za pilota: PR katastrofa IndiGo

Vreme čitanja: oko 2 min.

U trenutku kada aerodrom Delhi beleži rekordna kašnjenja IndiGo ažurira svoj internet sajt zbog čega određene usluge avio-kompanije trenutno nisu dostupne

  • 0

Avio-kompanija IndiGo ovih dana pala je na ispitu iz odnosa prema korisnicima usluga nakon što su veoma loši vremenski uslovi izazvali veliki broj kašnjenja.

Indijska javnost je blago rečeno revoltirana i besna zbog načina na koji se ovaj prevoznik odnosio prema putnicima u - iz PR i customer service aspekta kriznoj situaciji

Višednevni poremećaji u normalnom funkcionisanju avio-saobraćaja u Delhiju eskalirali su u nedelju 14. januara kada je jedan od putnika udario pilota zbog kašnjenja od deset sati i tretmana ostalih putnika. Mada su retki oni koji su podržali fizičko nasilje, javnost u Indiji se ovih dana pita kako je uopšte došlo do kašnjenja od čak pola dana i zbog čega avio-kompanija tako tretira putnike.

Na društvenim mrežama postali su viralni video snimci i fotografije onoga što je opisano kao "drzak tretman zaposlenih avio-kompanije IndiGo".

Sve je počelo sa snimkom kako jedan revoltirani putnik udara pilota dok se po ko zna koji put izvinjava zbog kašnjenja.

Zatjim su usledila video i foto svedočanstvima  navodnog uskraćivanja prava putnicima na hotelski smeštaj u slučaju dugačkih kašnjenja do ostavljanja putnika da sede oko aviona na betonu na platformi aerodroma korisnička služba IndiGo će ovih dana imati pune ruke posla.

Ili ipak neće: trenutku kada aerodrom Delhi beleži rekordna kašnjenja IndiGo ažurira svoj veb sajt zbog čega određene usluge avio-kompanije trenutno nisu dostupne.

Među uslugama koje trenutno nije moguće dobiti je i kontakt centar te će frustrirani putnici ipak morat da sačekaju pre nego što ulože žalbu. To jest ako ne uzmu stvar u svije ruke kako su mnogi već i učinili

Dok čeka da sajt IndiGo ponovo postane u potpunosti funkcionalan, deo javnosti je svoje nezadovoljstvo i frustraciju pretočio u mnogo zabavniji format. Društvene mreže trenutno su preplavljene mimovima (meme) o niskotarifnoj avio-kompaniji, a sigurni smo da isti ne utiču dobro na imidž IndiGo.

Pomalo ironičano, u opisu X (nekadašnji Twitter) avio-kompanije navedeno Always affordable, on-time and hassle-free, što u prevodu znači uvek priuštivi, na vreme i bez problema.

IndiGo Twitter/IndiGo6E

Hoće li prevoznik zadržati ovaj opis profila za sada nije poznato, ali on i nekoliko dana posle neprijatnih scena i dalje stoji na ovoj drustvenoj mrezi

(Aero.rs)

Video: British Airways u Beogradu posle trinaest godina

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>