
Aeroflot odmah reagovao na krizu: Ruska avio-kompanija omogućila promenu datuma putovanja ili povrat novca
Tragični događaj u Krokus Siti Holu izvao je pored šok u ruskoj i svetskoj javnosti izazvao je i reakciju avio-kompanija, koje su koliko odmah objavile da su preduzele korake kako bi pružile podršku putnicima čiji su planovi pogođeni ovom tragedijom
Jedna od prvih reakcija došla je od ruska nacionalne avio-kompanije Aeroflot (SU) koji je omogućio putnicima čiji letovi su zakazani do 25. marta da promene karte za naredna tri dana ili da zatraže povrat novca za kupljene karte, "pružajući im fleksibilnost u planiranju putovanja u ovom periodu nestabilnosti", navodi se.
Zbog dodatnih mera bezbednosti u Moskvi, avio-kompanije su pozvale putnike da dolaze na aerodrom ranije kako bi prošli kroz pooštrenu kontrolu.

Aeroexpress, operater železničke linije ka aerodromima, najavljuje povrat novca za kupljene karte onima čiji su planovi putovanja promenjeni zbog nedavnih događaja, dok je Nordwind Airlines takođe savetovao putnicima da dolaze na aerodrom ranije kako bi izbegli moguće gužve i probleme u saobraćaju izazvane pojačanim merama bezbednosti i zatvaranjem puteva u Moskvi.
(Aero.rs)
Video: Pogledajte helikoptere MUP u borbi sa vatrom: Snimak odozgo gašenja požara u Bloku 70
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.