≫ 

Sa koliko aviona trenutno raspolaže Air Serbia

 ≫ 

Flotu Air Srbije trenutno karakteriše raznovrsnost tipova kao i značajan udeo wet leasing aviona

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Gajic Milan
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Владимир

    08. avgust 2024 | 00:45

    Било би добро ако би неко обратио пажњу на квалитет и одржавање ентеријера постојећа два А330. Срамота је да су на седиштима разваљени дугмићи за померање наслона, да се и ти наслони не померају како треба, да им не раде екрани и сл. Путовао сам са оба прошле и ове године са породицом на релацији Чикаго - Београд, и ништа се није променило. За светску цену карата требало би да пруже и светске услове. Свака им част на храни и особљу! Ту су у самом врху.

  • Gajic Milan

    07. avgust 2024 | 15:45

    Cim su se Srpske vlasti opredelile da obilno finansiraju strane firme da dodju u Srbiju da rade, a pri tome zaduzuju drzavu u inostrastvu, logicno je da I avioprevoznik , nazovi Srpski, nema ni jedan svoj avion. Sve dok je avion u lizingu - vlasnik aviona je onaj Koji izdao avion u lizing- do poslednje rate.,...cim ne platis pravu ratu , vlasnik aviona povuce avion nazad I sve sto si placao ti propadne....znaci , prakticno, Srbija nema ni jedan putnicki avion....to vlasti Srbije ocenjuju kao uspeh a samu takvu ekonomiju zovu - EKONOMSKI TIGAR na Balkanu....smesno I ZAlosno....

  • Mile

    05. avgust 2024 | 19:11

    A boinzi 737 koji lete svakog dana za AS? I oni su wet lease?