Било би добро ако би неко обратио пажњу на квалитет и одржавање ентеријера постојећа два А330. Срамота је да су на седиштима разваљени дугмићи за померање наслона, да се и ти наслони не померају како треба, да им не раде екрани и сл. Путовао сам са оба прошле и ове године са породицом на релацији Чикаго - Београд, и ништа се није променило. За светску цену карата требало би да пруже и светске услове.
Свака им част на храни и особљу! Ту су у самом врху.
Avionics A330 bi već bile rekonstruisane kabine da nije došlo do poremećaja u snabdevanju rezervnim delovima. Po dolasku trećeg i četvrtog A330 u flotu, i "Pupin" i "Tesla" će ići na zamenu enerijera.
Cim su se Srpske vlasti opredelile da obilno finansiraju strane firme da dodju u Srbiju da rade, a pri tome zaduzuju drzavu u inostrastvu, logicno je da I avioprevoznik , nazovi Srpski, nema ni jedan svoj avion. Sve dok je avion u lizingu - vlasnik aviona je onaj Koji izdao avion u lizing- do poslednje rate.,...cim ne platis pravu ratu , vlasnik aviona povuce avion nazad I sve sto si placao ti propadne....znaci , prakticno, Srbija nema ni jedan putnicki avion....to vlasti Srbije ocenjuju kao uspeh a samu takvu ekonomiju zovu - EKONOMSKI TIGAR na Balkanu....smesno I ZAlosno....
Što bi rekli kompanija NEMA ni jedan avion u svom vlasništvu, kako su registrovani kao prevozilac i ko im je bez aviona u vlasništvu dozvolio da rade, trebalo bi da odgovori neko od nadležnih.....s druge strane ovako veliki broj aviona u zakupu ovakvom ili onakvom je ozbiljna mašina za pranje i isisavanje... Pitajte zaposlene pod kakvim uslovima rade, možda dobijete iskren odgovor...
Skoro sve avio-kompanije male i srednje veličine angažuju danas avione po principu dry leasinga. To dakle, nije nikakav izuzetak nego je pravilo! Avione danas kupuju samo bogate kompanije sa velikim flotama koje na veću kupovinu dobijaju značajne popuste. Leasing kompanije danas poseduju preko polovine aktivnih aviona.
Владимир
Било би добро ако би неко обратио пажњу на квалитет и одржавање ентеријера постојећа два А330. Срамота је да су на седиштима разваљени дугмићи за померање наслона, да се и ти наслони не померају како треба, да им не раде екрани и сл. Путовао сам са оба прошле и ове године са породицом на релацији Чикаго - Београд, и ништа се није променило. За светску цену карата требало би да пруже и светске услове. Свака им част на храни и особљу! Ту су у самом врху.
Podelite komentar
Predrag Vucetic
@Владимир
Avionics A330 bi već bile rekonstruisane kabine da nije došlo do poremećaja u snabdevanju rezervnim delovima. Po dolasku trećeg i četvrtog A330 u flotu, i "Pupin" i "Tesla" će ići na zamenu enerijera.
Podelite komentar
Gajic Milan
Cim su se Srpske vlasti opredelile da obilno finansiraju strane firme da dodju u Srbiju da rade, a pri tome zaduzuju drzavu u inostrastvu, logicno je da I avioprevoznik , nazovi Srpski, nema ni jedan svoj avion. Sve dok je avion u lizingu - vlasnik aviona je onaj Koji izdao avion u lizing- do poslednje rate.,...cim ne platis pravu ratu , vlasnik aviona povuce avion nazad I sve sto si placao ti propadne....znaci , prakticno, Srbija nema ni jedan putnicki avion....to vlasti Srbije ocenjuju kao uspeh a samu takvu ekonomiju zovu - EKONOMSKI TIGAR na Balkanu....smesno I ZAlosno....
Podelite komentar
Predrag Vucetic
@Gajic Milan
Kompanija je 100% u domaćim rukama.
Podelite komentar
Mile
A boinzi 737 koji lete svakog dana za AS? I oni su wet lease?
Podelite komentar
Pera
Što bi rekli kompanija NEMA ni jedan avion u svom vlasništvu, kako su registrovani kao prevozilac i ko im je bez aviona u vlasništvu dozvolio da rade, trebalo bi da odgovori neko od nadležnih.....s druge strane ovako veliki broj aviona u zakupu ovakvom ili onakvom je ozbiljna mašina za pranje i isisavanje... Pitajte zaposlene pod kakvim uslovima rade, možda dobijete iskren odgovor...
Podelite komentar
Predrag Vučetić
@Pera
Skoro sve avio-kompanije male i srednje veličine angažuju danas avione po principu dry leasinga. To dakle, nije nikakav izuzetak nego je pravilo! Avione danas kupuju samo bogate kompanije sa velikim flotama koje na veću kupovinu dobijaju značajne popuste. Leasing kompanije danas poseduju preko polovine aktivnih aviona.
Podelite komentar
Predrag Vučetić
@Pera
Više od pola aviona koji danas lete na svetu su iznajmljeni avioni. Male i srednje kompanije danas lete skoro sve na isključivo iznajmljenim avionima.
Podelite komentar