≫ 

Sa koliko aviona trenutno raspolaže Air Serbia

 ≫ 

Flotu Air Srbije trenutno karakteriše raznovrsnost tipova kao i značajan udeo wet leasing aviona

Komentari

  • Владимир

    8. avgust 2024. | 00:45

    Било би добро ако би неко обратио пажњу на квалитет и одржавање ентеријера постојећа два А330. Срамота је да су на седиштима разваљени дугмићи за померање наслона, да се и ти наслони не померају како треба, да им не раде екрани и сл. Путовао сам са оба прошле и ове године са породицом на релацији Чикаго - Београд, и ништа се није променило. За светску цену карата требало би да пруже и светске услове. Свака им част на храни и особљу! Ту су у самом врху.

    • 8. avgust 2024. | 12:20

      Predrag Vucetic

      @Владимир

      Avionics A330 bi već bile rekonstruisane kabine da nije došlo do poremećaja u snabdevanju rezervnim delovima. Po dolasku trećeg i četvrtog A330 u flotu, i "Pupin" i "Tesla" će ići na zamenu enerijera.

  • Gajic Milan

    7. avgust 2024. | 15:45

    Cim su se Srpske vlasti opredelile da obilno finansiraju strane firme da dodju u Srbiju da rade, a pri tome zaduzuju drzavu u inostrastvu, logicno je da I avioprevoznik , nazovi Srpski, nema ni jedan svoj avion. Sve dok je avion u lizingu - vlasnik aviona je onaj Koji izdao avion u lizing- do poslednje rate.,...cim ne platis pravu ratu , vlasnik aviona povuce avion nazad I sve sto si placao ti propadne....znaci , prakticno, Srbija nema ni jedan putnicki avion....to vlasti Srbije ocenjuju kao uspeh a samu takvu ekonomiju zovu - EKONOMSKI TIGAR na Balkanu....smesno I ZAlosno....

    • 8. avgust 2024. | 12:17

      Predrag Vucetic

      @Gajic Milan

      Kompanija je 100% u domaćim rukama.

  • Mile

    5. avgust 2024. | 19:11

    A boinzi 737 koji lete svakog dana za AS? I oni su wet lease?

  • Pera

    5. avgust 2024. | 17:35

    Što bi rekli kompanija NEMA ni jedan avion u svom vlasništvu, kako su registrovani kao prevozilac i ko im je bez aviona u vlasništvu dozvolio da rade, trebalo bi da odgovori neko od nadležnih.....s druge strane ovako veliki broj aviona u zakupu ovakvom ili onakvom je ozbiljna mašina za pranje i isisavanje... Pitajte zaposlene pod kakvim uslovima rade, možda dobijete iskren odgovor...

    • 5. avgust 2024. | 19:22

      Predrag Vučetić

      @Pera

      Skoro sve avio-kompanije male i srednje veličine angažuju danas avione po principu dry leasinga. To dakle, nije nikakav izuzetak nego je pravilo! Avione danas kupuju samo bogate kompanije sa velikim flotama koje na veću kupovinu dobijaju značajne popuste. Leasing kompanije danas poseduju preko polovine aktivnih aviona.

    • 8. avgust 2024. | 12:15

      Predrag Vučetić

      @Pera

      Više od pola aviona koji danas lete na svetu su iznajmljeni avioni. Male i srednje kompanije danas lete skoro sve na isključivo iznajmljenim avionima.