• 0

Vreme čitanja: oko 2 min.

Wizz Air nastavlja sa smanjivanjem broja letova na Ex-Yu tržištu u četvrtom kvartalu

Vreme čitanja: oko 2 min.

U poređenju sa istim periodom prošle godine, broj raspoloživih sedišta na letovima ka i iz bivše Jugoslavije biće smanjen za više od 330.000 mesta

  • 0
Airbus A320 family Salinger Igor

Mađarski nisko-tarifni avio-prevoznik Wizz Air nastavlja da smanjuje kapacitet dostupnih sedišta na gotovo svim tržištima bivše Jugoslavije tokom četvrtog kvartala ove godine u poređenju sa istim periodom 2023. iako su inspekcije motora, zbog kojih je kompanija morala da prizemlji veliki broj aviona, završene u velikom broju slučajeva - pre vremena.

U 2025. godini, uprava kompanije očekuje da će 35 aviona biti prizemljeno, što će omogućiti Wizz Airu da se vrati na put rasta, nakon gotovo nikakvog povećanja kapaciteta ove godine.

U Skoplju, gde Wizz Air ima najveću bazu u bivšoj Jugoslaviji, niskotarifni prevoznik će smanjiti kapacitet za 22,6% u odnosu na 2023. godinu, što znači 125.726 manje sedišta nego prošle godine. Slično tome, u Ohridu će broj dostupnih sedišta biti smanjen za 32,6% ili 17.858 sedišta manje, javlja Ex-Yu Aviation.

Wizz Air Airbus A320 Salinger Igor

Kada se govori o aerodromima u Srbiji - Wizz će smanjiti kapacitet sedišta iz Beograda u poslednjem kvartalu godine za 27,6%, što znači da će se sa tržišta povući 148.292 sedišta, uprkos većem broju letova ovog septembra i oktobra u poređenju sa prošlom godinom. U Nišu će imati 36.316 manje sedišta ili smanjenje od 57,2% u odnosu na 2023. godinu.

U Prištini će smanjenja biti skromnija, s obzirom na to da prevoznik smanjuje kapacitet za 6,4%, što rezultira uklanjanjem 9.366 sedišta sa tržišta.

Fotografije aerodroma Budimpešta, aerodrom Budimpešta Foto: Shutterstock

U Podgorici, Wizz Air smanjuje kapacitet za 7,3% ili 5.452 sedišta. Slično tome, u Ljubljani, sa jednom linijom manje nego prošle godine, prevoznik će imati 44,9% manje kapaciteta na slovenačkom tržištu ili 11.756 sedišta manje.

Jedino tržište u bivšoj Jugoslaviji gde će Wizz Air izuzeti trend je Bosna i Hercegovina. Sa više letova na postojećoj liniji između Lutona i Sarajeva, kao i sa pokretanjem letova između Rima i glavnog grada Bosne i Hercegovine, kapacitet će se povećati za 183,3%, sa dodatnih 22.908 sedišta.

Wizz Air Salinger Igor

S druge strane, dostupni kapacitet na letovima iz Tuzle biće smanjen za 3,6% tokom četvrtog kvartala, sa 1.812 manje sedišta. Promene u gore navedenim planovima su moguće, jer budžetski prevoznik nastavlja da prilagođava svoj raspored na osnovu dostupnosti aviona.

Trenutno, tržišta na kojima će Wizz Air imati manje sedišta u četvrtom kvartalu ove godine u poređenju sa četvrtim kvartalom 2023. godine osim Ex-Yu prostora su Luksemburg (potpuno povlačenje), Bugarska, Norveška, Rumunija, Grčka, Kipar, Švedska, Litvanija, Island, Poljska, Holandija, Francuska, Nemačka, Letonija i Malta. 

(Aero.rs)

Video: Srpski leteći vatrogasci: Više od dva miliona litara vode izbacili na požare za manje od mesec i po

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>