• 0

Vreme čitanja: oko 1 min.

Poslednji Airbus A318 u kompaniji TAROM odlazi na prodaju: Baby Bus ide u Englesku

Vreme čitanja: oko 1 min.

Nakon završetka prodaje, Air France će ostati jedini operater ovog tipa aviona u Evropi sa šest letelica u upotrebi

  • 0

Rumunski nacionalni avio-prevoznik, TAROM, planira da proda svoj poslednji aktivni Airbus A318, kao deo tekućeg procesa restrukturiranja.

Ova državna avio-kompanija planira da povuče svoj jedini preostali avion star 18 godina, registrovan kao YR-ASA, koji trenutno uglavnom saobraća između Bukurešta i Londona, te između Bukurešta i Istanbula, do kraja oktobra 2024. godine.

Ovaj potez, kako navodi Aerotime, odražava strategiju rumunskog prevoznika da pojednostavi operacije i modernizuje svoju flotu.

TAROM airbus 318 Foto: Shutterstock

Avion YR-ASA (MSN 2931) uveden je u TAROM-ovu flotu 2006. godine, zajedno sa još tri aviona A318, registrovana kao YR-ASB, YR-ASC i YR-ASD, o kojima je naš portal pisao početkom ove godine.

Prema izveštaju Aeroroutes-a, TAROM je već osigurao kupca za YR-ASA, koji će biti prodat britanskoj kompaniji 3Top Aviation Services Limited. Ova firma se specijalizuje za kupovinu aviona koji se povlače iz upotrebe i već je potvrdila kupovinu dva druga aviona iz TAROM-ove A318 flote: YR-ASB i YR-ASC.

TAROM airbus 318 Foto: Shutterstock

Odluka o povlačenju A318 aviona deo je kompenzatornih mera povezanih sa 95,3 miliona evra državne pomoći koju je avio-kompanija dobila.

U okviru restrukturiranja, TAROM je posvećen smanjenju svoje flote sa prethodnih 18 aviona na 14. Avio-kompanija će nastaviti da koristi preostala četiri Boeing 737-700 aviona, četiri Boeing 737-800 aviona, dva ATR 72-500 aviona i četiri ATR 72-600 aviona. Stariji modeli Boeinga biće zamenjeni iznajmljenim Boeing 737-8 avionima, koji bi trebalo da se pridruže floti 2025. godine.

TAROM je bio jedan od retkih prevoznika sa sedištem u Evropi koji je upravljao A318 modelom. Nakon završetka prodaje, Air France će ostati jedini operater ovog tipa aviona u Evropi.

Prema podacima Planespotters.com, francuski nacionalni prevoznik i dalje koristi šest A318-100 aviona, koji su prepoznati kao najmanja i najređa varijanta unutar porodice A320.

(Aero.rs)

Video: Otvaranje novog hagara Prince Aviation: Avio-glamur u novom "dvorcu Princa"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>