Vreme čitanja: oko 2 min.
Air Serbia očekuje bolje rezultate na dugim rutama tokom 2025.
Vreme čitanja: oko 2 min.
Postoji dodatni potencijal za rast na dugim relacijama za nas u srednjem i dugoročnom periodu. Međutim, prvo ćemo pažljivo pratiti razvoj naših postojećih ruta, rekao prvi čovek kompanije
Air Serbia očekuje dalji rast u sektoru dugih relacija nakon pokretanja letova za Guangdžou u septembru i planirane rute za Šangaj, koja će početi 11. januara sledeće godine.
Ipak, srpska nacionalna avio-kompanija planira da se pre svega fokusira na jačanje svog trenutnog reda letenja, s obzirom na to da je nedavno obustavila letove za Tjenđin i privremeno smanjila frekvenciju letova za Čikago na jedan let nedeljno tokom dela zimske sezone.
"Postoji dodatni potencijal za rast na dugim relacijama za nas u srednjem i dugoročnom periodu. Međutim, prvo ćemo pažljivo pratiti razvoj naših postojećih ruta, a zatim ćemo se fokusirati na povećanje frekvencije tih postojećih ruta. Ipak, smatramo da je prirodni sledeći korak da cilјamo jednu ili dve nove destinacije u Severnoj Americi nakon što završimo širenje ka Kini. Nakon toga, ponovo ćemo razmotriti Daleki istok, ili Koreju ili Japan", rekao je prvi čovek kompanije Jirži Marek u intervjuu za portal nemački portal Airliners čije delove prenosi EX-YU Aviation.
Marek je napomenuo da nova linija za Guangdžou ima dobre rezultate i da dobija sve veći broj transfernih putnika.
"Korišćenje Beograda kao čvorišta za transferne putnike donosi dodatne poslove u specifičnim nišama. To svakako funkcioniše i možda čini oko 15% poslova na ruti ka Kini. Taj procenat je mnogo veći na liniji za Njujork. Međutim, glavni biznis ostaje direktan saobraćaj", zaključio je on.
"Guangdžou je najveće kinesko čvorište sa odličnim vezama ka jugoistočnoj Aziji i Australiji. Ne smemo zaboraviti da postoji jaka balkanska dijaspora u Australiji i Novom Zelandu. Guangdžou je prirodna tačka transfera, umesto letenja preko Persijskog zaliva. Obustavljamo letove za Tjenđin tokom zime jer je naš poslovni fokus uglavnom na velikim kineskim čvorištima", objasnio je izvršni direktor Air Serbije.
Air Serbia je ranije nagovestila da razmatra Majami i Toronto kao potencijalne nove destinacije u Severnoj Americi. Na Dalekom istoku, proučava se mogućnost budućih ruta za Tokio ili Seul.
Generalni menadžer za komercijalne poslove i strategiju, Boško Rupić, nedavno je izjavio da avio-kompanija razmatra uvođenje letova za Peking sledećeg leta kao zamenu za Tjenđin, o čemu je naš portal ranije pisao. On je napomenuo da bi se umesto toga mogla odlučiti za povećanje frekvencije na postojećim kineskim rutama, na kojima održava dva nedeljna leta za Guangdžou u saradnji sa China Southern Airlines, koji takođe obavlja dve nedeljne rotacije između ova dva grada.
"Potpisali smo pismo o namerama sa China Southern Airlines i ušli u kod-šer sporazum koji bi se mogao razviti u zajedničko ulaganje na ovim rutama. Kao rezultat toga, sada imamo ukupno četiri nedeljna leta između Guangdžoua i Beograda, što pruža mnogo bolje mogućnosti povezivanja nego što smo mogli da ponudimo sa našim jednim nedeljnim letom za Tjenđin", rekao je Marek.
(Aero.rs)
Video: Pogledajte budućnost srpskog vazduhoplovstva: Studentski tim Beoavia, sezona 2023/2024
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.