Planovi Lufthanze: Značajno više letova na tržištu Ex-Yu tokom naredne letnje sezone

   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

Lufthansa planira da poveća prisustvo na tržištima bivše Jugoslavije tokom predstojeće letnje sezone 2025, koja počinje krajem marta i traje do kraja oktobra, povećanjem broja letova kako bi odgovorila na rastuću potražnju.

Kompanija koja je među pet osnivača Star Alijanse ponovo će imati najviše letova ka Hrvatskoj, sa povećanjem od dvanaest do trinaest letova nedeljno u odnosu na prošlu godinu tokom vrhunca letnje sezone, što će rezultirati prosečnim brojem od 62 do 65 nedeljnih rotacija.

Sezonski letovi iz Minhena za Pulu i Rijeku počeće mesec dana kasnije nego u 2024. godini, dok će Dubrovnik zabeležiti najveći porast broja letova u odnosu na prethodnu godinu, piše Ex-Yu Aviation.

Lufthansa Foto: Shutterstock

Što se tiče Beograda, nemački nacionalni avio-prevoznik povećava broj letova iz Frankfurta i Minhena, dostižući vrhunac od 42 leta nedeljno u avgustu. Tokom ostatka leta, broj frekvencija će se kretati između 39 i 41 let nedeljno, što je povećanje od oko osam letova nedeljno.

Letovi između Frankfurta i Tivta biće udvostručeni tokom većeg dela leta, dok će broj letova iz Minhena ka Tivtu takođe biti povećan u pojedinim mesecima.

Lufthansa je sklona prilagođavanju frekvencija i kapaciteta uoči letnje sezone, pa trenutni raspored može biti promenjen. Avio-kompanija će koristiti Bombardier, Embraer i Airbus A320-familiju aviona na svim EX-YU destinacijama narednog leta.

Na letovima iz Frankfurta za Pulu, kao i iz Minhena za Pulu i Rijeku, koristiće avione E190 i E195 u režimu "wet-lease" od partnerske kompanije Air Dolomiti.

Embraer 195 Air Dolomiti Foto: Shutterstock

I na kraju - jedan kuriozitet. Za ljubitelje čajeva koji su ranije služeni (besplatno) na letovima Lufthanse - loša vest: izvršni direktor Lufthansa Grupe, Karsten Špor, izjavio je pre nešto više od nedelju dana da nije siguran da kompanija može da priušti besplatne tople napitke.

Prema njegovim rečima, avio-kompanija ostvaruje prosečan profit od oko sedam evra po putniku, što znači da bi dodatni trošak od jednog evra po putniku "pojeo" jednu sedminu profita kompanije. Osim toga, prodaja proizvoda iz ponude "kupi-tokom-leta" (buy-on-board) usluge smanjena zbog besplatnih toplih napitaka, dodao je on.

(Aero.rs)

Video: Air Serbia Airbus A319 na aerodromu Nikola Tesla

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>