Zašto test piloti na komercijalnim avionima nose padobrane, a na redovnim letovima ne?

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Duća
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nenad

    20. februar 2025 | 17:54

    Padobranac sam sa preko 1.700 skokova i donekle sam u materiji. Ličnog sam mišljenja da bi trebalo razmišljati i konstrukcijama aviona gde bi postojala mogućnost da se otvaranjem zadnjeg dela aviona, po "šinama" izbace putnici u "paketu" sa sedištima i sa mogućnošću aktiviranja teretnih padobrana (o takvim konstrukcijama se aktivno radi). Danas vojska, iz aviona, izbacuje veoma tešku borbenu opremu i naoružanje i koja se, relativno, bezbedno uspešno prizemljuje. Naravno da je pre toga potrebno zadovoljiti razne uslove kao što su snižavanje visine, brzine, položaj aviona i sl. Međutim, cela ta skalamerija zahteva komplikovana i skupa konstruktivna rešenja, tako da je realna opcija da obučena posada reši problem i izvuče najbolje od sebe i od vazduhoplova, kako bi se bezbedno prizemljili.

  • Duća

    20. februar 2025 | 10:56

    Zato što je odgovor u naslovu.