Zašto test piloti na komercijalnim avionima nose padobrane, a na redovnim letovima ne?

 

Komentari

  • Nenad

    20. februar 2025. | 17:54

    Padobranac sam sa preko 1.700 skokova i donekle sam u materiji. Ličnog sam mišljenja da bi trebalo razmišljati i konstrukcijama aviona gde bi postojala mogućnost da se otvaranjem zadnjeg dela aviona, po "šinama" izbace putnici u "paketu" sa sedištima i sa mogućnošću aktiviranja teretnih padobrana (o takvim konstrukcijama se aktivno radi). Danas vojska, iz aviona, izbacuje veoma tešku borbenu opremu i naoružanje i koja se, relativno, bezbedno uspešno prizemljuje. Naravno da je pre toga potrebno zadovoljiti razne uslove kao što su snižavanje visine, brzine, položaj aviona i sl. Međutim, cela ta skalamerija zahteva komplikovana i skupa konstruktivna rešenja, tako da je realna opcija da obučena posada reši problem i izvuče najbolje od sebe i od vazduhoplova, kako bi se bezbedno prizemljili.

    • 20. februar 2025. | 19:08

      Worthy

      @Nenad

      Kako misliš da odvojiš celu putničku i pilotsku kabinu od ostatka letelice na velikim putničkim avionima?

  • Duća

    20. februar 2025. | 10:56

    Zato što je odgovor u naslovu.