Padobranac sam sa preko 1.700 skokova i donekle sam u materiji. Ličnog sam mišljenja da bi trebalo razmišljati i konstrukcijama aviona gde bi postojala mogućnost da se otvaranjem zadnjeg dela aviona, po "šinama" izbace putnici u "paketu" sa sedištima i sa mogućnošću aktiviranja teretnih padobrana (o takvim konstrukcijama se aktivno radi). Danas vojska, iz aviona, izbacuje veoma tešku borbenu opremu i naoružanje i koja se, relativno, bezbedno uspešno prizemljuje. Naravno da je pre toga potrebno zadovoljiti razne uslove kao što su snižavanje visine, brzine, položaj aviona i sl. Međutim, cela ta skalamerija zahteva komplikovana i skupa konstruktivna rešenja, tako da je realna opcija da obučena posada reši problem i izvuče najbolje od sebe i od vazduhoplova, kako bi se bezbedno prizemljili.
Nenad
Padobranac sam sa preko 1.700 skokova i donekle sam u materiji. Ličnog sam mišljenja da bi trebalo razmišljati i konstrukcijama aviona gde bi postojala mogućnost da se otvaranjem zadnjeg dela aviona, po "šinama" izbace putnici u "paketu" sa sedištima i sa mogućnošću aktiviranja teretnih padobrana (o takvim konstrukcijama se aktivno radi). Danas vojska, iz aviona, izbacuje veoma tešku borbenu opremu i naoružanje i koja se, relativno, bezbedno uspešno prizemljuje. Naravno da je pre toga potrebno zadovoljiti razne uslove kao što su snižavanje visine, brzine, položaj aviona i sl. Međutim, cela ta skalamerija zahteva komplikovana i skupa konstruktivna rešenja, tako da je realna opcija da obučena posada reši problem i izvuče najbolje od sebe i od vazduhoplova, kako bi se bezbedno prizemljili.
Podelite komentar
Worthy
@Nenad
Kako misliš da odvojiš celu putničku i pilotsku kabinu od ostatka letelice na velikim putničkim avionima?
Podelite komentar
Duća
Zato što je odgovor u naslovu.
Podelite komentar