Kriza u ruskom vazdušnom saobraćaju: Nedostatak aviona i talas bankrota

 

Komentari

  • Промишљач

    11. april 2025. | 07:26

    Овде је тема постављена у форми питања 'они могу /не могу то учинити', тјс. испливати из сад ашњих невоља? Питање је сасвим погрешно постављено па је и већина одговора у том стилу - нема им спаса! Међутим, право питање је ово: Да ли они морају или не морају испливати из те невоље? Јасно је да морају - и у овоме налази се и одговор да ли ће успети или неће? Друго је питање кад ће то бити? А кад се под морањем нешто покрене тад одустајања више нема! (Чак и да им Западњаци сад укуну санкције на ово они ће наставити да развијају своје авионе / а и Кина прави своје/). Капацитете свих врста имају, од образовања до технологије, само је потребно разрадити детаље и развити ситнице на које до сад нису обраћали пажњу услед употребе Западних средстава, а кад се то деси онда ' збогом западној технологији и авионима' - биће на крају да су овим санкцијама Западњаци сами себи забили СТРАШАН АУТОГОЛ!

  • Ime

    31. mart 2025. | 22:22

    Ruska avio industrija radi kao sat, samo ubrzani. Razvijaju zamenu za sve zapadne komponente, nove modele letilica, ne mogu da postignu da isporuče naručene borbene avione.... Što se tiče vazdušnog saobraćaja, biće bankrota manjih prevoznika sa manjom akumulacijom, ali i to je kapitalizam. Da podsetim: Panameriken je prestao da postoji. Važno je da tržište postoji i samootuđenjem je rešen problem stranih uticaja. Bez brige, biće sve u redu.

    • 1. april 2025. | 08:42

      Milos

      @Ime

      Nije tacno, nisu uspeli da proizvedu ni jedan avion za tri godine sankcija, neki propelerac da, ali mlazni putnicki nijedan.