Bilo nekad, mada za mnoge evropske "sile" ovo, bilo nekad, je sve blize. Te "sile" su u vreme kad je JAT bio avio kompanija ( preduzece) leteli na "dvokrilcima", i pored kolonija koje su nemilice pljackali
Istine radi. Krajem 1971 god, moj rodjak je doleteo u Sidnej JAT-ovim Boeingom 707. Ja sam 8 maja 1972 god. leteo iz Sidneja do Beograda Qantas-ovim Boeingom 707, posto na JAT-ovim nije bilo slobodnog mesta. Tako da, vest vam nije uopste tacna i precizna. O Boeingu 747 i da ne pricam.
Shandor
Bilo nekad, mada za mnoge evropske "sile" ovo, bilo nekad, je sve blize. Te "sile" su u vreme kad je JAT bio avio kompanija ( preduzece) leteli na "dvokrilcima", i pored kolonija koje su nemilice pljackali
Podelite komentar
Branko
Istine radi. Krajem 1971 god, moj rodjak je doleteo u Sidnej JAT-ovim Boeingom 707. Ja sam 8 maja 1972 god. leteo iz Sidneja do Beograda Qantas-ovim Boeingom 707, posto na JAT-ovim nije bilo slobodnog mesta. Tako da, vest vam nije uopste tacna i precizna. O Boeingu 747 i da ne pricam.
Podelite komentar
Predrag Vučetić
@Branko
Poštovani, jasno piše, u redovnom saobraćaju.
Podelite komentar
Celavac
@Branko
Vi ste (kao i ja, istina vrlo mali) leteli čarter letom. Boing 707 je "sređen" tek za redovne linije.
Podelite komentar