Evropa planira avion dvostruko brzi od Konkorda? Od Londona do Njujorka za sat

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Flu Ku
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sale

    25. avgust 2025 | 11:21

    Ne brže od života!

  • Rs

    25. avgust 2025 | 00:15

    Od vodonika koji je visoko eksplozivno gorivo preko enormne kolicine energije potrebne da se postigne visina koja omogucava takve brzine do visokih troskova odrzavanja jer bi takav pogon kao i oplate protiv temparature morale cesto da se menjaju nam govori da to tesko moze biti komercijalno isplativo. Kao platforma za vojne svrhe mozda ali da voza redovne putnike od londona do Njujorka na 5mah-a brzini tesko. Trenutno ne postoji vojna letelica kojom upravlja covek brza od 3,2mah-a i za to postoje razlozi.

  • Flu Ku

    24. avgust 2025 | 22:20

    Tesko da ce nesto biti. Ovo je u stvari i nastavak programa Skylon, pre njega HOTOL. To se vuce vise od 50 godina, a nista od toga. Zelim im srecu i uspeh. Horizontalno poletanje i koriscenje kiseonika iz atmosfere je sveti gral astronautike.