Od vodonika koji je visoko eksplozivno gorivo preko enormne kolicine energije potrebne da se postigne visina koja omogucava takve brzine do visokih troskova odrzavanja jer bi takav pogon kao i oplate protiv temparature morale cesto da se menjaju nam govori da to tesko moze biti komercijalno isplativo. Kao platforma za vojne svrhe mozda ali da voza redovne putnike od londona do Njujorka na 5mah-a brzini tesko. Trenutno ne postoji vojna letelica kojom upravlja covek brza od 3,2mah-a i za to postoje razlozi.
Tesko da ce nesto biti. Ovo je u stvari i nastavak programa Skylon, pre njega HOTOL. To se vuce vise od 50 godina, a nista od toga. Zelim im srecu i uspeh. Horizontalno poletanje i koriscenje kiseonika iz atmosfere je sveti gral astronautike.
Sale
Ne brže od života!
Podelite komentar
Rs
Od vodonika koji je visoko eksplozivno gorivo preko enormne kolicine energije potrebne da se postigne visina koja omogucava takve brzine do visokih troskova odrzavanja jer bi takav pogon kao i oplate protiv temparature morale cesto da se menjaju nam govori da to tesko moze biti komercijalno isplativo. Kao platforma za vojne svrhe mozda ali da voza redovne putnike od londona do Njujorka na 5mah-a brzini tesko. Trenutno ne postoji vojna letelica kojom upravlja covek brza od 3,2mah-a i za to postoje razlozi.
Podelite komentar
Flu Ku
Tesko da ce nesto biti. Ovo je u stvari i nastavak programa Skylon, pre njega HOTOL. To se vuce vise od 50 godina, a nista od toga. Zelim im srecu i uspeh. Horizontalno poletanje i koriscenje kiseonika iz atmosfere je sveti gral astronautike.
Podelite komentar