Završen prvi dan SEGA 2024: Govorilo se o izazovima i potencijalima generalne avijacije u Srbiji i regionu

Program prvog dana bio je dinamičan, prepun predavanja, panel diskusija i prilika za umrežavanje. Učesnici su razmenjivali znanja i iskustava o aktuelnim izazovima i trendovima u avio-industriji

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Rodney Marinkovic

    19. septembar 2024 | 00:02

    Veoma iznenadjujuca prica o skupu predstavnika i entuzijasta. Nije poznato do sada da se generalna avijacija organizovala u ovom obliku. Prvenstveno u Jugoistocnoj Evropi. Ovo je lep pocetak G.A. Objedinjavanje i saradnja na podrucju Jugoistocne Evrope, nece poboljsati samo komercijalna kretanja regiona. Vec moze stvoriti ideju za formiranje kompanije za avio prevoz putnika. U avionima velicine izmedju 10 i 20 putnika. Koji bi mogli da opsluzuju Aerodrome druge i trece kategorije. Sirom ovog regiona povezujuci medju sobom Aerodrome kao sto su Morava, Ponikve, Krusevac, Kragujevac, Bor, Niksic, Kukes i mnogi drugi u Grckoj, Bugarskoj, Severnoj Makedoniji, B. i H. I drugim drzavama ovog podrucja. Dodajuci u buducnosti i aerodrome koji ce se graditi. Kao sto su Trebinje, Bihac, Berane, Saranda u Juznoj Albaniji. Novi Pazar i druge. Koji bi mogli da sacinjavaju mrezu tercijalnog avio prevoza. Gde ne opsluzuju nisko budzetne, niti avio-taksi kompanije. Ova ideja mozda je preuranjena. Ali buducnost ce potvrditi uvecana komunikacija ljudi na pomenutim prostorima. Mnogo cega nije bilo moguce zamisliti u proslosti. Ali svet i uslovi zivljenja se menjaju. Ako se pokazalo da Er Srbija sada vise putnika preveze na godisnjem nivou. Nego bivsi monopolisticki JAT u bivsoj drzavi. Cetiri puta vecoj po stanovnistvu. I toliko puta povrsini. I pored svih lomova koji su se dogodili. Zivot je jaci od zla. A optimizam je snazniji od pesimizma. Vreme ce potvrditi. Rodney Marinkovic Sydney