Transfer veka: Vodeći inženjer koji je doprineo najboljim rešenjima za Boing 787 i Erbas A380 otišao u Kinu

   
Čitanje: oko 1 min.
  • 0

Žou Ming, vrhunski inženjer zaslužan za razvoj ključnog industrijskog softvera za avione kao što su Boing 787 i Erbas A380, zvanično je napustio svoju izvršnu funkciju u američkoj inženjerskoj kompaniji Altair i pridružio se Istočnom institutu za tehnologiju u Kini, gde će biti redovan profesor.

Ming će, kako navodi portal AviationA2Z, ujedno biti i prvi dekan Fakulteta inženjerstva u Ningbou (u sastavu Istočnog instituta, op.aut.), gde mu je poveren zadatak da izgradi svetski istraživački tim posvećen razvoju softvera za inženjering i tehnologiju optimizacionog dizajna.

Očekuje se da će Žou iskoristiti svoje globalno iskustvo da ojača konkurentsku prednost Kine u oblasti naprednog inženjerstva i računarskih nauka.

Istočni institut za tehnologiju (inače novootvoreni privatni univerziteti iz okoline Šangaja) opisao je njegovo imenovanje kao ključno za ostvarenje svoje misije uspostavljanja najsavremenijih istraživačkih centara i jačanja samostalnosti Kine u inženjerskim tehnologijama.

Žou je već počeo da okuplja istraživački tim fokusiran na dizajn zasnovan na simulacijama, topološku optimizaciju i softverske primene u avio-industriji, automobilskoj i energetskoj industriji.

Dubai Air Show Foto: Tanjug/AP

Karijera Žou Minga započela je decenijskim intenzivnim studijama na Beijang univerzitetu, vodećoj kineskoj instituciji za vazduhoplovno inženjerstvo. Godine 1988. preselio se u Nemačku, gde je na Univerzitetu u Duisburg-Esen završio doktorske i postdoktorske studije iz oblasti strukturne mehanike i optimizacije.

Godine 1998. pridružio se kompaniji Altair, gde je uspeo da poveže teorijska istraživanja sa industrijskim primenama. Tokom godina napredovao je do pozicije globalnog višeg potpredsednika i glavnog inženjera, direktno doprinoseći razvoju legendarnih aviona kao što su Boeing 787 i Airbus A380.

Boeing 787 Dreamliner N787BX Foto: Shutterstock

Integracijom generativnog dizajna zasnovanog na simulacijama omogućio je stvaranje laganih i strukturno efikasnih aviona i vozila. Ovaj pristup danas je neophodan za industrije koje teže većoj efikasnosti i uštedi goriva.

Žouova dostignuća prepoznata su početkom ove godine kada je izabran za člana Nacionalne akademije inženjerstva SAD zbog pionirskih doprinosa u topološkoj optimizaciji i generativnom dizajnu zasnovanom na simulacijama.

(Aero.rs)

Video: Gašenje požara u Crnoj Gori: Helikopter Kamov Ka-32

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>