Da je ostala ona lepa Juga i njena razvijena avioindustrija u ono vreme, koja je već bila integrisana u avioindustriju Evrope (Soko Mostar, Petoletka Trstenik i itd.), sada bi bila sposobna za veće projekte i moguće je da bi to sada bio deo njene proizvodnje. Ali avaj dođoše budale i .......
Nešto mi ova matematika čudna. Najnoviji model, sa najsavremenijom navigacionom opremom, za osnovni model plaćena su za dva aviona 66 miliona, odnosno 81 milion da delovima i obukom. Indijci su platili 2,5 milijarde za 56 aviona ili 44 miliona po avionu. Da nije to malo previše na taj broj avionaili su njihovi "luksuzne" varijante.
Kule
Da je ostala ona lepa Juga i njena razvijena avioindustrija u ono vreme, koja je već bila integrisana u avioindustriju Evrope (Soko Mostar, Petoletka Trstenik i itd.), sada bi bila sposobna za veće projekte i moguće je da bi to sada bio deo njene proizvodnje. Ali avaj dođoše budale i .......
Podelite komentar
Stari
Skuplje je kada se uzimaju 2 aviona, na 50 naručenih imaš i popust...a tek na 100 tku ekstra profit
Podelite komentar
Cenovnik
Nešto mi ova matematika čudna. Najnoviji model, sa najsavremenijom navigacionom opremom, za osnovni model plaćena su za dva aviona 66 miliona, odnosno 81 milion da delovima i obukom. Indijci su platili 2,5 milijarde za 56 aviona ili 44 miliona po avionu. Da nije to malo previše na taj broj avionaili su njihovi "luksuzne" varijante.
Podelite komentar
pavlovicdusanobr@gmail.com
@Cenovnik
Indijci su dobili i prenos tehnologije, licencnu proizvodnju i sklapanje kod njih tj i izgradnju fabrike, a sve to kosta
Podelite komentar