Ruski gigantski avion se prepolovio u vazduhu: Novi snimci poslednjih trenutaka leta An-22

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Miroslav st
Ime je obavezno
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Miroslav st

    15. decembar 2025 | 22:41

    Avion je bio star 50 godina. Užas

  • Co21

    15. decembar 2025 | 06:56

    Ja sam radio na aerodromu, dobro tamo pre rata u Ukrajini. Dolazili nam na aerodrom i Ukrajinci i Rusi sa takvim avionima. Ja dovozio gorivo u cisternama. To su takve kante od aviona, da se odvojim od zemlje u tom, da poletim, znaci nikada. Kada ga vidis pred sobom na platformi, An 22 i onaj jos malo manji An 12, Boze me sakloni. To trebalo biti rashodovano jos pre 25 godina, znaci jedno 30 godina posle proizvodnje. Oni to tako lete, taj narod, posada, sve sirotinja teska. Lete sve dok ne skotrlja u provaliju. Isto tako dolazio americki DC3, iz neke kanadske cargo kompanije, nesto Polar Cargo...ne secam se tacno. Redovno avion saobraca, prevozi teret, a proizveden 40-tih godina. To sve ide dok ne padne. Zamor materijala i sl, to oni niko ne briga o tom. Francuzi imaju isto neke spijunske, kao sto Amerikanci imaju nove P8, ali P8 je masina i po. Francuzi kad dodju sa tim svima iz 70-tih, cak se i Ameri Nato saveznici isprdavaju sa cim ovi lete i pretrazuju ruske podmornice u Atlantiku. To gorivo ne mozes usuti. Prima, pa ne prima, ne texe, ne otvara ventil. Ne znaju koliko uslo, ne veruju brojacu na kamionu. Penju se na krilo, pa stapom proveravaju koliko ima goriva, kao na Ferguson traktoru. Znaci francuska tehnologija, kao da su jos u Prvom svetskom ratu. Sa cim ljudi polete na visinu od nekoliko km, ne znam, ali svasta sam se nagledao za 10 godina rada u toj bransi

  • He svasta

    15. decembar 2025 | 06:13

    Jel sedam clanova posade ili osam