Air Serbia u Kanadi: JU kod letovima Turkish Airlines ka Torontu, Vankuveru i Montrealu

Vreme čitanja: oko 1 min.

Srpski avio prevoznik dodao je svoj rezervacioni kod JU kod na letove Turkish Airlines između Istanbula i kanadskih gradova Toronta, Montreala i Vankuvera, čime je po prvi put omogućeno prisustvo marketing koda Air Serbia na tržištu Kanade

Salinger Igor

Nacionalne avio-kompanije Srbije i Turske, Air Serbia (JU) i Turkish Airlines (TK) proširile su tzv. kod-šer (code share) saradnju, ovog puta na severnoameričkom tržištu.

Srpski avio prevoznik dodao je svoj marketing, odnosno rezervacioni kod JU kod na letove Turkish Airlines između Istanbula i kanadskih gradova Toronta, Montreala i Vankuvera, čime je po prvi put omogućeno prisustvo marketing koda Air Serbia na tržištu Kanade. Karte za ove letove su već dostupne za kupovinu, za putovanja počev od danas, 19. septembra.

Ivana Miklja Mučalov, menadžerka međukompanijskih poslova i alijansi Air Serbia kaže: “Nastavljamo da razvijamo naše dugogodišnje partnerstvo sa Turkish Airlines. Letovi do Kanade su od izuzetnog značaja za brojnu dijasporu zemalja iz regiona šireg Balkana, kao i za sve druge koji poslovno ili turistički žele da posete Kanadu”.

Salinger Igor
Proširena kod-šer mreža sada uključuje 21 destinaciju Turkish Airlines, na koju je Air Serbia dodala svoj marketing/rezervacioni kod. Letovi su dostupni iz Istanbula koji je sa Beogradom povezan sa više letova dnevno ovbe avio-kompanije tokom cele godine.

Turkish Airlines i Air Serbia su do sada više puta jačale međusobnu kod-šer saradnju. U aprilu ove godine, srpska nacionalna avio-kompanija dodala je JU kod na letove Turkish Airlinesa između Istanbula i Sao Paola - po prvi put na južnoameričkom tržištu, kao i na letove TK iz Istanbula do Almatija i Abu Dabija.

Turkish Airlines postavila je svoj TK kod na letovima Air Serbia do Ohrida u Severnoj Makedoniji.

Ovaj vid saradnje izmedju avio kompanija za putnike u praksi znači "virtuelno spajanje" na određenim letovima: jedna kompanija postavlja oznake letova od druge i prodaje usluge partnerske kompanije svojim putnicima i obratno na određenim letovima.

(Aero.rs)