Etihad i Air France-KLM proširuju partnerstvo: Povezuju se programi lojalnosti za redovne putnike

Vreme čitanja: oko 2 min.

Članovi programa lojalnosti Flying Blue i Etihad Guest moći će da zarađuju i otkupljuju milje u bilo kom programu kada lete avionima ovih kompanija

Shutterstock

Avio-kompanije Air France-KLM (AF/KL) i Etihad (EY) dogovorile su se da prošire već postojeće partnerstvo i da međusobno povežu svoje programe lojalnosti za redovne putnike.

Ovaj potez dolazi nakon što su tri prevoznika u septembru ove godine potpisala Memorandum o razumevanju za širi tzv. kod-šer i međulinijski sporazum, koji sada uključuje više od 60 ruta.

Kao deo novog partnerstva, članovi programa lojalnosti Flying Blue i Etihad Guest sada mogu da zarađuju i otkupljuju milje u bilo kom programu kada lete avionima ovih kompanija, javlja portal Business Travel News.

Prevoznici su rekli da će recipročne pogodnosti za lojanlne članove biti objavljene „uskoro“.

Kompanija Air France je u oktobru započela sa direktnim dnevnim letovima na liniji između pariskog  Međunarodnog aerodroma Šarl de Gol (CDG) i Međunarodnog aerodroma Abu Dabi (ZVJ), koji 'e kako smo već pisali od februara poneti ime Međiunarodni Aerodrom Zajed.

S druge strane, Etihad je ima dnevne letove iz Abu Dabija za Pariz  i Amsterdam gde je odrednica Međunarodni aerodrom Šipol (AMS).

Procenjuje se da program lojalnosti Flying Blue koji je namenjen korisnicima kompanija Air France i KLM ima 20 miliona korisnika, dok Etihad Guest kompanije iz Ujedinjenjih Arapskih Emirata ima 9 miliona lojalnih putnika.

Air France i KLM čine holding kompaniju nastalu formalnim spajanjem u jednu grupaciju 2004. godine. I jedan i drugi avio-prevoznik članovi su Sky Team Airline Aliance. Etihad je jedna od dve velike avio-kompanije iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Kao najmlađa kompanija iz tvz MEB3 (Middle East Big Three) koji čine još i Emirates i Qatar, Etihad je zapamćen po brojnim ulaganjima u posrnule avio-kompanije u protekloj deceniji i pokušaju da sticanjem manjiskog vlasništva napravi svojevrsnu vlasničku alijansu (equity alliance).

Etihad do 2030 namerava da duplira svoju flotu na 150 aviona i da tri puta uveća broj putnika, navodi Ex-Yu Aviation

Salinger Igor
Poslovni model se nije pokazao uspešnim, neki od tih avio-prevoznika su bankrotirali a Etihad je prodao svoje vlasničke udele, poslednji iz Air Serbia o čemu je Aero.rs pisao.

Posle pandemije koronavirusa, komanija sa sedištem u Abu Dabiju prijavljuje dobre rezultate i planira veliko širenje, uključujući i eskpanziju u jugoistočnoj Evropi.

(Aero.rs)