Marek najavio program lojalnosti Air Serbia: Nećemo biti okrenuti miljama, nego stilu života

Vreme čitanja: oko 1 min.

Snažno verujemo da ćemo ove godine moći da predstavimo naš sopstveni program, rekao direktor srpske nacionalne avio-kompanije

Foto: Salinger Igor

Air Serbia je u procesu razvoja svog vlastitog programa lojalnosti kako bi izašla iz sličnog sistema Etihad Guest koji je koristio proteklih deset godina, piše Ex-Yu Aviation.

"Trenutno radimo na tome i na tehnološkoj strani i na poslovnom konceptu i snažno verujemo da ćemo tokom ove godine moći da predstavimo naš sopstveni program lojalnosti", izjavio je Jirži Marek, generalni direktor Air Serbia na konferenciji SEAS 2024.

On je izjavio da kompanije "želi da pozicionira svoj frequent flyer program više kao program koji je okrenut ka stilu života, a ne samo avio-industriji".

Foto: Tanjug/Rade Prelić

Marek je objasnio da se on "neće oslanjati na milje, već na potrošnju".

"Želeli bismo da imamo kreditne kartice tako da ljudi mogu da skupljaju poene u svakodnevnom životu, kupujući namirnice, gorivo, odlazeći u bioskop i tako dalje, a kasnije mogu koristiti te poene za letove i obrnuto. Verujemo da ćemo tokom ove godine imati formalnu najavu u vezi sa ovom temom", najavio je prvi čovek srpskog nacionalnog avio-prevoznika.

Govoreći o budućnosti ovog sistema, Jirži Marek je na konferenciji uputio poziv svim stručnjacima za razvoj programa lojalnosti da se slobodno prijave za posao u Air Serbia.

(Aero.rs)