Ne može preko reda: American Airlines uvela tehnologiju koja sprečava bahate putnike
Predstavnica kompanije Džuli Ret u saopštenju je navela da je odgovor putnika i zaposlenih na aerodromu na ovu tehnologiju premašio sva očekivanja
Kompanija American Airlines uvela je tehnologiju za ukrcavanje na let koja glasnim zvukom upozorava ako putnik pokuša da skenira kartu prekoreda i zahteva od njega da se vrati i sačeka svoj red.
Od srede, saopštila je avio-kompanija, ova tehnologija se sada koristi na više od 100 američkih aerodroma, a zvanično proširenje stiže nakon uspešnih testova na Međunarodnom aerodromu Albukerki, Nacionalnom aerodromu Ronald Regan u Vašingtonu i na Međunarodnom aerodromu Tuson, prenosi ABC.
Predstavnica kompanije American Airlines Džuli Ret u saopštenju je navela da je odgovor putnika i zaposlenih na aerodromu na ovu tehnologiju premašio sva očekivanja.
Ona je dodala da je avio-kompanija "oduševljena" što je tehnologija počela da radi uoči praznika Dana zahvalnosti.
Analatičar avio-industrije iz agencije Atmosphere Research Group Henri Hartevelt, smatra da prestizanje redova na aerodromu može povećati frustracije u okruženju koje već može biti napeto, posebno zbog anksioznosti putnika koji žele da sede zajedno i imaju više prostora za ručni prtljag.
"Ono što je namera jeste da se umesto haosa uvede red. Nadam se da će to ublažiti potencijalno izbijanje besa od ljudi koji jednostavno misle da imaju pravo da se ukrcaju van reda. To jednostavno nije fer", rekao je Hartevelt.
Prema njegovim rečima, dobra stvar je da se ovaj zvuk ne čuje po celom terminalu ili se glasno izgovara ime putnika, čime se izbegava osećaj sramote.
(Aero.rs/Tanjug)