Wizzair ukida šest letova iz Skoplja

Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Wizzair.com

Niskotarifna avio-kompanija Vizer (Wizzair) nastavlja sa optimizacijom svoje mreže letova i smanjuje broj destinacija iz svoje baze u Skoplju za predstojeću letnju sezonu. Najnovija odluka donosi ukidanje šest ruta, uključujući i dugogodišnju liniju između Skoplja i Budimpešte, koja će biti obustavljena od 9. marta, piše ExYuAviationNews.

Ova linija, koja je do sada saobraćala dva puta nedeljno, pridružuje se već najavljenim obustavama letova ka Salcburgu, Bremenu i Stokholmu Skavsta, koje su takođe imale po dva nedeljna leta, kao i ka Kopenhagenu i Kelnu, gde su letovi realizovani tri puta nedeljno. Sve ove destinacije prvobitno su bile planirane za nastavak saobraćaja tokom leta 2025. godine. Vizer je prvi put pokrenuo letove između Skoplja i Budimpešte u aprilu 2017. godine, dok je ranije ovu rutu opsluživao Malev od 2002. do svog gašenja 2012. godine.

Ipak, kompanija istovremeno najavljuje i uvođenje novih linija. Tako će od 1. maja krenuti letovi ka Lionu, od 3. maja ka Barseloni, dok će Štutgart biti dostupan od 29. septembra. Letovi ka Lionu i Štutgartu biće obavljani tri puta nedeljno, dok će se linija ka Barseloni realizovati dva puta nedeljno.

Osim toga, Vizer planira povećanje frekvencija na pojedinim postojećim rutama. Letovi iz Skoplja ka Bolonji, Rimu, Fridrihshafenu, Baden Badenu i Geteborgu dobiće jedan dodatni nedeljni let, dok će se ka Bazelu i Hanu broj letova povećati za dva nedeljno. S druge strane, smanjenja će pogoditi rute ka Bovetu i Malti, koje gube jedan let nedeljno, dok će ka Ajndhovenu broj rotacija biti umanjen za dva.

Foto: Wizzair.com

Kompanija i dalje prilagođava svoj letnji red letenja, pa se očekuju dodatne promene. Generalni direktor Vizer Mađarske, Roland Tišner, izjavio je da su problemi u lancu snabdevanja, posebno u vezi sa GTF motorima, uzrokovali povlačenje dela flote iz saobraćaja, što je dovelo do privremenog smanjenja kapaciteta. Ipak, najavio je da će, zahvaljujući novim isporukama aviona od Erbasa, Vizer moći postepeno da obnovi flotu i vrati neke od ovih destinacija u budućnosti.

„Imamo dugoročnu saradnju sa aerodromom u Skoplju. Volimo ovaj aerodrom i veoma smo zadovoljni njegovim radom. Međutim, postoje određena ograničenja u vezi sa aerodromskom infrastrukturom“, rekao je Tišner.

Iako su pojedini letovi obustavljeni, Vizer ostaje najveći avio-prevoznik u Severnoj Makedoniji i nastavlja da razvija svoju mrežu iz Skoplja, uz prilagođavanje tržišnim uslovima i operativnim mogućnostima.

(Aero.rs)