Problemi sa novim Air Force One: Radna snaga i lanac snadbevanja veliki izazov za Boeing
Mada su prvobitno trebali da budu isporučeni USAF-u u 2024. godini, dva VC-25B prema svemu sudeći još neko vreme neće prevoziti predsenika SAD. Očekuje se da će avioni biti dostavljeni 2027. ili 2028. godine
Kompanija Boeing suočava se sa velikim problemima kada je u pitanju program modifikacije novih VC-25B aviona koji lete pod kodnom oznakom Air Force One. Lanac snadbevanja, inflacija kao i radna snaga značajni su izazovi za Boeing koji je izgubio milijarde dolara u programu novih predsedničkih aviona.
Ted Kolbert - šef Boeing Defense, Space & Security - izjavio je da se kompanija bori sa veoma kompleksnim programom modifikacije dva B747 aviona namenjenih prevozu predsednika Sjedinjenih Američkih Država, preneo je Aero Time u ponedeljak 22. jula. Ted Kolbert je izjavio da su glavni problemi inflacija, lanac snadbevanja kao i radna snaga.
Uprkos tome, šef odbrambenog sektora kompanije Boeing navodi da je firma investirala značajna sredstva u obuku osoblja kao i da radi na povećanju efikasnosti fabrike.
Američko ratno vazduhoplovstvo (United States Air Force - USAF) namerava da zameni dva predsednička Boeing 747-200B aviona novijim B747-8. Boeingu je 2018. godine dodeljen ugovor vredan 3,9 milijardi dolara za unapređenje dva civilna putnička Jumbo Jet nove generacije koji treba da postanu okosnica VIP flote USAF.
Američki proizvođač aviona se obavezao da će u "klasične" putničke letelice ugraditi novu opremu za komunikaciju, navigaciju, odbrambene sisteme i izvršiti druge modifikacije za bezbedan prevoz predsednika SAD. Veruje se da je Boeing do sada izgubio preko dve milijarde dolara u ovom programu, preneo je Aero Time pouzvajući se na pisanje Reuters.
Mada su prvobitno trebali da budu isporučeni USAF u 2024. godini, dva VC-25B prema svemu sudeći još neko vreme neće prevoziti predsenika SAD. Očekuje se da će avioni biti dostavljeni 2027. ili 2028. godine.
(Aero.rs)