• 4
 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Air Serbia: Sedmi ATR 72 stigao u flotu, kompanija želi deset ovih letelica

 ≫ 

Vreme čitanja: oko 2 min.

Naš cilj je da ATR flota u jednom trenutku broji deset aviona, kaže Jirži Marek, generalni direktor Air Serbia.

  • 4

Air Serbia ATR 72-600 Air Serbia
Sedmi avion Air Serbia tipa ATR 72-600 (reg. YU-ASD) sleteo je juče na beogradski aerodrom i posle obaveznih procedura trebalo bi da uđe u flotu Air Serbia u narednim danima i da počne da obavlja letove do destinacija u regionu, saopštio je srpski nacionalni avio prevoznik.

Kako je Aero.rs već pisao, ovaj avion proizveden je pre manje od deset godina i prvi put je poleteo sa probnom registracijom F-WWEX. Leteo je u irskoj kompaniji Air Lingus, odnosno njenom regionalnom partneru Stobart Air.

Prosečna starost ATR flote Air Serbia u ovom trenutku iznosi osam godina.

U boje i oznake srpske nacionalne avio-kompanije ATR 72-600 YU-ASD ofarban je u Derbiju u Velikoj Britaniji, a od 10. avgusta bio je u proceduri primopredaje i tehničkih kontrola u Nemačkoj.

„Regionalna flota naše kompanije i dalje se širi. Sa radošću smo danas dočekali sedmi ATR tipa 72-600 i nadamo se da će uskoro YU-ASD primiti prve putnike. Nastavljamo sa podmlađivanjem flote i daljim unapređenjem usluge. Naš cilj je da ATR flota u jednom trenutku broji deset aviona,“ rekao je Jirži Marek, generalni direktor Air Serbia.

Prvi avion Er Srbije tipa ATR 72-600, s registarskom oznakom YU-ALY sleteo je na beogradski aerodrom 27. januara 2022. godine, drugi, YU-ALW 14. maja, a treći YU-ALX 14. jula.

Sve tri letelice poletale su za Srbiju iz Francuske, iz Monpeljea, dok su četvrti, peti i šesti doleteli iz Nemačke.

Air Serbia Salinger Igor
Četvrti ATR 72-600 YU-ALZ, floti Air Serbia pridružio se 1. decembra prošle godine, dok su peta YU-ASA i šesta letelica istog tipa YU-ASB u flotu ušle 12. januara odnosno 23. juna 2023. godine.Svih sedam ATR letelica koje su do sada stigle u flotu Er Srbije imaju konfiguraciju od 70 do 72 sedišta.

Tri imaju sedišta marke „Geven Prestige“, dok četvrti, peti, šesti i sedmi imaju „Acro“ sedišta koja putnicima omogućavaju veći komfor i udobnost.

Avioni su opremljeni sa dva turboprop motora PW127M, dugački su 27,17 m i imaju raspon krila od 27,05 m. Najveća brzina koju mogu dostići tokom krstarenja iznosi oko 500 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom oko 1.500 km, navode u Air Serbia

(Aero.rs/SI)

Video: Aero.rs u balonu: Kruševačka Kapadokija

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Chicago

    9. septembar 2023. | 11:28

    Skoro sam leteo Beograd-Chicago, onaj avion je bruka i sramota. Ukoliko se skoro ne promeni avion, bi ce izbacen sa relacije. WC zalepljenLepljivim trakama, stocici ispred takodje lepljivim trakama, dugmici za spustanja sedista jedno 20-ak uopste nema, to je sto sam video. 25 godina letim ali u gori avion nisam nikad leteo.

  • Putnik

    13. septembar 2023. | 18:51

    Katastrofa od aviona. Ko se nije vozio, ne zna kakav je.

  • dragan

    9. septembar 2023. | 13:14

    To neki otpad

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>