Vreme čitanja: oko 2 min.
Air Serbia: Sedmi ATR 72 stigao u flotu, kompanija želi deset ovih letelica
Vreme čitanja: oko 2 min.
Naš cilj je da ATR flota u jednom trenutku broji deset aviona, kaže Jirži Marek, generalni direktor Air Serbia.
Kako je Aero.rs već pisao, ovaj avion proizveden je pre manje od deset godina i prvi put je poleteo sa probnom registracijom F-WWEX. Leteo je u irskoj kompaniji Air Lingus, odnosno njenom regionalnom partneru Stobart Air.
Prosečna starost ATR flote Air Serbia u ovom trenutku iznosi osam godina.
U boje i oznake srpske nacionalne avio-kompanije ATR 72-600 YU-ASD ofarban je u Derbiju u Velikoj Britaniji, a od 10. avgusta bio je u proceduri primopredaje i tehničkih kontrola u Nemačkoj.
„Regionalna flota naše kompanije i dalje se širi. Sa radošću smo danas dočekali sedmi ATR tipa 72-600 i nadamo se da će uskoro YU-ASD primiti prve putnike. Nastavljamo sa podmlađivanjem flote i daljim unapređenjem usluge. Naš cilj je da ATR flota u jednom trenutku broji deset aviona,“ rekao je Jirži Marek, generalni direktor Air Serbia.
Prvi avion Er Srbije tipa ATR 72-600, s registarskom oznakom YU-ALY sleteo je na beogradski aerodrom 27. januara 2022. godine, drugi, YU-ALW 14. maja, a treći YU-ALX 14. jula.
Sve tri letelice poletale su za Srbiju iz Francuske, iz Monpeljea, dok su četvrti, peti i šesti doleteli iz Nemačke.
Tri imaju sedišta marke „Geven Prestige“, dok četvrti, peti, šesti i sedmi imaju „Acro“ sedišta koja putnicima omogućavaju veći komfor i udobnost.
Avioni su opremljeni sa dva turboprop motora PW127M, dugački su 27,17 m i imaju raspon krila od 27,05 m. Najveća brzina koju mogu dostići tokom krstarenja iznosi oko 500 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom oko 1.500 km, navode u Air Serbia
(Aero.rs/SI)
Video: Aero.rs u balonu: Kruševačka Kapadokija
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Chicago
Skoro sam leteo Beograd-Chicago, onaj avion je bruka i sramota. Ukoliko se skoro ne promeni avion, bi ce izbacen sa relacije. WC zalepljenLepljivim trakama, stocici ispred takodje lepljivim trakama, dugmici za spustanja sedista jedno 20-ak uopste nema, to je sto sam video. 25 godina letim ali u gori avion nisam nikad leteo.
Podelite komentar
Putnik
Katastrofa od aviona. Ko se nije vozio, ne zna kakav je.
Podelite komentar
dragan
To neki otpad
Podelite komentar