Putnici sede i jedu na betonu oko aviona, svađe u kabini, udarac za pilota: PR katastrofa IndiGo
U trenutku kada aerodrom Delhi beleži rekordna kašnjenja IndiGo ažurira svoj internet sajt zbog čega određene usluge avio-kompanije trenutno nisu dostupne
Avio-kompanija IndiGo ovih dana pala je na ispitu iz odnosa prema korisnicima usluga nakon što su veoma loši vremenski uslovi izazvali veliki broj kašnjenja.
Indijska javnost je blago rečeno revoltirana i besna zbog načina na koji se ovaj prevoznik odnosio prema putnicima u - iz PR i customer service aspekta kriznoj situaciji
Višednevni poremećaji u normalnom funkcionisanju avio-saobraćaja u Delhiju eskalirali su u nedelju 14. januara kada je jedan od putnika udario pilota zbog kašnjenja od deset sati i tretmana ostalih putnika. Mada su retki oni koji su podržali fizičko nasilje, javnost u Indiji se ovih dana pita kako je uopšte došlo do kašnjenja od čak pola dana i zbog čega avio-kompanija tako tretira putnike.
Na društvenim mrežama postali su viralni video snimci i fotografije onoga što je opisano kao "drzak tretman zaposlenih avio-kompanije IndiGo".
Sve je počelo sa snimkom kako jedan revoltirani putnik udara pilota dok se po ko zna koji put izvinjava zbog kašnjenja.
Zatjim su usledila video i foto svedočanstvima navodnog uskraćivanja prava putnicima na hotelski smeštaj u slučaju dugačkih kašnjenja do ostavljanja putnika da sede oko aviona na betonu na platformi aerodroma korisnička služba IndiGo će ovih dana imati pune ruke posla.
Ili ipak neće: trenutku kada aerodrom Delhi beleži rekordna kašnjenja IndiGo ažurira svoj veb sajt zbog čega određene usluge avio-kompanije trenutno nisu dostupne.
Među uslugama koje trenutno nije moguće dobiti je i kontakt centar te će frustrirani putnici ipak morat da sačekaju pre nego što ulože žalbu. To jest ako ne uzmu stvar u svije ruke kako su mnogi već i učinili
Dok čeka da sajt IndiGo ponovo postane u potpunosti funkcionalan, deo javnosti je svoje nezadovoljstvo i frustraciju pretočio u mnogo zabavniji format. Društvene mreže trenutno su preplavljene mimovima (meme) o niskotarifnoj avio-kompaniji, a sigurni smo da isti ne utiču dobro na imidž IndiGo.
Pomalo ironičano, u opisu X (nekadašnji Twitter) avio-kompanije navedeno Always affordable, on-time and hassle-free, što u prevodu znači uvek priuštivi, na vreme i bez problema.
Hoće li prevoznik zadržati ovaj opis profila za sada nije poznato, ali on i nekoliko dana posle neprijatnih scena i dalje stoji na ovoj drustvenoj mrezi
(Aero.rs)