Povratak na Telegraf.rs
Najnovije
Avio kompanije
Aerodromi
Generalna avijacija
Vojna avijacija
Info
Za ispravno funkcionisanje sajta, molimo Vas aktivirajte Javascript.
Najnovije
Britanci nemaju sreće: Još jedan Lokid Martin F-35B prinudno sleteo, ovaj put u Japan
1
4
Predsednik Portugala odobrio privatizaciju TAP Air Portugal – poznati prvi zainteresovani kupci
0
13
Srbija poslala protivpožarni helikopter u Crnu Goru: Kamov Ka-32 krenuo ka Podgorici
3
2
Kako je uništen najskuplji avion na svetu: Nevidljivi bombarder B-2 se zapalio, gasili ga vodom umesto penom
3
1
Suspendovan pilot Izidžeta nakon pijanstva i neprimerenog ponašanja u hotelu
1
1
Emirejts zabranjuje korišćenje prenosivih baterija tokom leta
0
1
Mađari dobili poslednja dva helikoptera H225M: Moćne letelice stigle iz Francuske
0
2
Francuzi otpočeli testiranje nove verzije aviona Rafal: Budućnost nosi oznaku F4.3
0
22
Američka mornarica kumovala: Novi avioni Sudnjeg dana E-130J imaće nadimak Feniks II
0
0
Aerodrom Malta ukinuo ograničenje od 100 ml za tečnosti u ručnom prtljagu: Kakva su pravila u EU i regionu?
0
2
Avion Viz era zbog udara ptice u motor se vratio na skopski aerodrom neposredno posle poletanja
0
1
Umro čuveni astronaut koji je izgovorio „Hjustone, imamo problem“ – komandant Apola 13
0
12
Budimpešta dobija prvi direktan let za Ameriku posle više od pet godina
0
1
Avion Er Fransa prinudno sleteo u vojnu bazu na sred Atlantika zbog mirisa paljevine
1
1
Aerodrom Nikola Tesla postavio novi rekord u broju poletanja tokom jednog dana
0
37
Prvi put posle II Svetskog rata Japan dobio avione koji mogu da polete sa nosača aviona
0
31
Da li je zbog Trampovih carina Indija suspendovala pregovore o nabavci šest aviona Posejdon?
0
0
Suhoj Su-34 putuje za Alžir? Pojavile se fotografije koje bi mogle biti dokaz za to
0
8
Unuk pilota koji je bacio atomsku bombu na Hirošimu bombardovao je Srbiju 1999. godine
1
518
Evo kojih deset zemalja ima najviše vojnih helikoptera na svetu: Gde je Srbija?
1
25
Turbulencije sve češće i jače: Naučnici upozoravaju na porast opasnih turbulencija
0
0
36
37
38
39
40
41
42