Wizz Air se možda vraća u Tuzlu: U Budimpešti održani pregovori čelnika kompanije i aerodroma
Jedan od četiri međunarodna aerodroma u Bosni i Hercegovini morao bi brzo da na svoju pistu vrati barem još dve nisko-tarifne avio-kompanije
Međunarodni aerodrom u Tuzli (TZL) duži niz godina bio je jedna od baza mađarske niskobudžetne aviokompanije Wizz Air (W6). Zahvaljujući njoj, tuzlanski avio-saobraćaj je doživeo prvo ekspanziju, ali zatim i težak udar (kao u narodnoj Dabogda imao pa nemao), kada je Wizz Air prošle godine napustio Tuzlu, uklonio dva bazirana aviona i spao na tek 9 letova na 3 linije ove zime.
Tuzla je pokušala da se oporavi sa letovima grčke kompanije Lumiwings (L9) koja je operisala 10 letova na 5 linija, ali se čitava operacija neslavno završila u veoma kratkom roku, o čemu je portal Aero.rs pisao.
Kompanija je imala izuzetno lošu popunjenost na svojim letovima koji su završavali na malo poznatim aerodromima, sav novac od subvencija je potrošila nakon samo dva meseca i krajem februara prestala sa operacijama.
U ovom trenutku sa tuzlanskog aerodroma jedino može da se leti ka Dortmundu, Bazelu i Memingenu, ali bi situacija mogla veoma brzo da se promeni.
Wizz Air je, prema izvorima bosanskog portala Klix.ba, zainteresovan za povećanje broja sedmičnih operacija, što će im omogućiti ponovno stavljanje u opticaj većeg broja aviona koje su morali da pošalju na vanredne inspekcijske preglede.
Izvor portala navodi da je pre nekoliko dana u Budimpešti održan sastanak između čelnika kompanije i aerodroma, a tom prilikom je otvorena i mogućnost ponovnog baziranja jednog aviona u Tuzli. Kako je rečeno za Klix.ba, nešto ranije Wizz Air je izvršio i anketiranje zaposlenika sa pitanjem da li su zainteresovani za povratak u grad ovaj bosanskohercegovački grad.
U Tuzli bi mogao biti stacioniran jedan od Airbusovih aviona A320neo koji se vraća u Wizz Air flotu nakon vanrednog inspekcijskog pregleda motora.
Tuzla mora da se ozbiljno potrudi da vrati i još jednu low-cost kompaniju - Ryanair (FR) - sa bar 3 do 4 linije i nekih 7 do 8 sedmičnih letova. Ovo nije nemoguće, pogotovo otkako je ukinuta taksa od 1,50 eura, smatra Zamaaero.
Menadžment tuzlanskog aerodroma trenutno vrši pregovore sa još jednom inostranom aviokompanijom koja bi za početak mogla uvesti jednu direktnu liniju. Iako Klix.ba ne precizira o kojoj kompaniji se radi, Zamaaero je ranije spekulisao da je moguće "dovesti Pegasus (PC) sa linijom iz Istanbula".
Aerodrom Sabiha Gokčen (SAW) je otvorio drugu pistu pa je ekspanzija Pegasusa moguća, a kompanija dobija značajan broj aviona. Ove tri kompanije (WIzz Air, Ryanair, Pegasus) mogle bi u Tuzlu dovesti 21-26 sedmičnih letova što je značajno više nego sada kada će ih imati 8-12, navodi hrvatski portal.
Ove godine Tuzla će imati duplo veći broj čartera za turiste. Kompanija Freebird (FH) je povećala broj letova za Antaliju sa 2 na 3, a Tailwind (TI) je pokrenuo jedan sedmični let takođe za Antaliju.
(Aero.rs)