Teške optužbe Rajanera: Aerodromom Beograd upravljaju profiteri iz Vansija
Rukovodostvo niskotarifne avio-kompanije Rajaner oštro je kritikovalo koncesiju aerodroma Nikola Tesla u Beogradu: čitav proces irski prevoznik opisao je kao "veliku grešku", a kompaniju VINCI - francuskog koncesionara - nazvao je "francuskim profiterom", a citira ga Ex-Yu Aviation.
Ovako u biznisu teške reči izgovorio je Džejson Mekginis, komercijalni direktor Rajanera na konferenciji za medije u Sarajevu:
"Jedna od grešaka koje je Beograd napravio je to što je aerodrom, nažalost, pod koncesijom. Imate francuske profitere, VINCI, koji upravljaju aerodromom. Beogradski aerodrom je zaista nerazvijen, ali francuske koncesionare to ne zanima. Rajaner u budućnosti neće leteti za Beograd", rekao je Mekginis.
"Nemojte dozvoliti da stranci upravljaju vašim aerodromom jer ih zanima samo profit. Ne zanima ih razvoj aerodroma, poslovanja niti otvaranje novih radnih mesta", rekao je Mekginis pred novinarima.
Komentari dolaze samo nekoliko nedelja nakon što je ova niskobudžetna avio-kompanija ponovila da neće pokrenuti letove za Beograd, koji su ocenili kao preskup i nekoliko nedelja nakon što je rukovodstvo aerodroma Sarajevo smenjeno zbog protivljenja puštanju aerodroma u koncesiju, o čemu je naš portal izveštavao.
"Beogradski aerodrom je preskup i trenutno nije opcija za nas. Nastavljamo da pratimo srpsko tržište. Ono nam je zanimljivo, i ako vidimo potencijal za profit, donećemo odluku da se tamo dalje širimo", rekao je sredinom decembra Mekginis, o čemu je portal Aero.rs pisao.
Na tu izjavu reagovao je i VINCI: "Tržište niskotarifnih avio-kompanija predstavlja važan deo razvoja beogradskog aerodroma. Već postoji značajan broj letova koje obavljaju niskobudžetne avio-kompanije na beogradskom aerodromu. Ipak, odluka da uvedu letove za Beograd je na Rajaneru".
Irska kompanija trenutno opslužuje srpsko tržište letovima sa aerodroma Konstantin Veliki u Nišu. VINCI je 2018. godine dobio koncesiju na beogradski aerodrom na 25 godina. Ta koncesija je kasnije produžena za godinu i po dana zbog pandemije koronavirusa.
Niskotarifni prevoznik inače sarađuje sa VINCI-jem u Budimpešti - gde ovaj prevoznik ima svoju bazu, kao i u Bukureštu i Sofiji. Unutar bivše Jugoslavije, Rajaner ima bazu na aerodromu Zagreb, koji je takođe pod koncesijom, kao i sezonske baze u Dubrovniku i Zadru. Među glavnim gradovima, kompanija opslužuje i Podgoricu i Sarajevo.
(Aero.rs)
Video: Otvaranje linije Izmir-Tivat Air Montenegro
Aero Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kole
Cinjenica je da je aerodrom BG skup za niskotarifne kompanijee. Tako je pre desetak godina i Wizzair otkazao svoje letove posle enormnog povecanja taksi na BG aerodromu. I nadam se da ce prestati sabotaze sa dozvolama da bi se niskotarifne kompanije sprecile da letecsa drugih aerodroma.
Podelite komentar
Sremac
Naravno da upravljaju profiteri. Investcioni fondovi nisu dobrotvorne organizacije. To se zove KAPITALIZAM. Živeo 5. Oktobar!!!
Podelite komentar
Lola
Žao mi je drugovi ali morate častiti određene ljude pa tek onda....tako se radi u našoj domovini....
Podelite komentar